خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/06/05 - 15:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
قاضی پور:

دفتر رئیس جمهور فیلم کامل سخنان رئیس جمهور در مراسم رونمایی از جنکنده کوثر را برای تنویر افکار عمومی نشان دهد

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: مردم با دیدن فیلم کامل سخنان رئیس جمهور در مراسم رونمایی از جنگنده کوثر، درخصوص اخطار قانونی بنده قضاوت خواهند کرد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پاسخ روابط عمومی دفتر رئیس جمهوربه اخطار قانونی خویش در خصوص سخنان رئیس جمهور در مراسم رونمایی از جنگده کوثر درباره انتخاب مقامات نظامی و انتظامی توسط رای مستقیم مردم گفت: این نکته باید در نظر گرفته شود که در فضای مجازی آنچه از سخنان رئیس جمهور در روز رونمایی از جنگنده کوثر می توان دریاقت، انتخاب مقامات نظامی و انتظامی توسط رای مستقیم مردم است.



نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر روابط عمومی دفتر رئیس جمهور اخطاری که بنده در صحن علنی مجلس مطرح کردم را تشویش اذهان عمومی و نادرست قلمداد کرده بنده نیز استقبال می کنم ولی آنچه در فیلم این مراسم مشاهده می شود، سخنی غیر از این مسئله دارد.



وی بیان کرد: اگر رئیس جمهور در این مراسم از انتخاب مقامات نظامی و انتظامی توسط رهبر، انتخاب رهبر توسط مجلس خبرگان و انتخاب خبرگان با رای مستقیم مردم سخن می گفت، ما ایشان را بابت این مسئله تحسین می کردیم ولی متاسفانه در فیلم پخش شده ایشان از انتخاب مقامات نظامی و انتظامی با رای مستقیم مردم سخن می گوید که خلاف قانون اساسی است.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: بنابراین از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور تقاضا می شود که فیلم کامل این مراسم و یا متن سخنرانی رئیس جمهور در این  مراسم را به مردم نشان دهند تا مردم خود در این خصوص اعلام نظر کنند و وارد دانستن یا نداستن اخطار قانونی بنده در خصوص سخنان رئیس جمهور در مراسم رونمایی از جنگده کوثر درباره انتخاب مقامات نظامی و انتظامی توسط رای مستقیم مردم را قضاوت کنند./



پایام پیام

  • کد خبر : 259608
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار