خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/24 - 12:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کریمی در تذکر شفاهی:

دستگاه های اجرایی وظایفشان را به بهانه انتخابات فراموش نکنند

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات نباید مانع رسیدگی به امورات مادی و معیشتی مردم شود، از دستگاه های اجرایی خواست وظایفشان را به بهانه انتخابات فراموش نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت، رضا کریمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: فرآیند انتخابات با همه شیرینی ها و تلخ کامی هایش نباید باعث شود از معیشت و امورات مادی و نیازهای اساسی مردم غافل شویم از این رو به همه دستگاه های اجرایی کشور به خصوص در استان اردبیل تذکر می دهم وظایف اصلی و سازمانی خود را به بهانه فصل انتخابات فراموش نکنند. 



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز، تسریع کرد: در اجرای عملیات گازرسانی و نصب علمک گاز در روستاهای اردبیل اهتمام بیشتری داشته باشید. همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست نسبت به ریل گذاری راه آهن میانه- اردبیل اقدام کند.



وی در ادامه از سازمان راهداری کشور خواست با توجه به شرایط جوی در خصوص تسریع در رفت و آمد در مسیرها و راه های روستایی اقدام نماید. از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی می خواهم در خصوص سامانه نوین آبیاری و آغاز عملیات اراضی مربوط به سدهای حوزه انتخابیه اینجانب اقدام نماید.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت:در خصوص اجرا و تکمیل آبرسانی به روستاهای تابعه و تامین آب شرب استان اردبیل و همچنین طرح جمع آوری فاضلاب شهری حوزه انتخابیه اینجانب اقدام نماید.



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: نسبت به تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف و تحقق وعده های داده شده به فرهنگیان و بازنشستگان اهتمام داشته باشید.



وی در پایان خاطرنشان کرد: از شورای نگهبان درخواست می کنم نسبت به بررسی دقیق صلاحیت معترضین به هیات های نظارت اهتمام نماید و دلایل و مستندات مربوطه را به صورت کتبا به ذی نفعان اعلام کند./



پایان پیام



 



 

  • کد خبر : 294076
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار