خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/12 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ناصری‌نژاد با اشاره به نظارت میدانی رئیس مجلس از شادگان مطرح کرد

درخواست شادگانی‌ها از رئیس‌مجلس برای تأمین آب/توجه ویژه به خوزستان در لایحه بودجه سال آینده و برنامه‌ هفتم توسعه

نماینده مردم شادگان در مجلس، تامین آب شرب و کشاورزی را از مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان شهرستان شادگان عنوان کرد و گفت: مردم این منطقه مشکلات خود را با رئیس مجلس در میان گذاشتند.

مجید ناصری نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نظارت میدانی رئیس مجلس از شهرهای مختلف استان خوزستان و شهرستان شادگان، گفت: دکتر قالیباف در جریان حضور در این شهرستان از موزه تاریخ طبیعی، تالاب بین‌المللی، نخلستان، کارخانه فولادسازی و روستای صراخیه بخش خنافره شادگان بازدید کرد.



دیدن مشکلات از نزدیک توسط رئیس مجلس



نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت این بازدید میدانی معتقد است دیدن مشکلات مردم از نزدیک می‌تواند به حل سریع آن‌ها کمک کند.



شادگان اولویت مجلس یازدهم



وی تامین آب شرب و کشاورزی را از مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان شادگان عنوان کرد و افزود: رئیس مجلس، رسیدگی و حل مشکلات مردم شادگان به ویژه معیشت آن‌ها را از اولویت‌های مجلس یازدهم دانست، همچنین از توجه ویژه به خوزستان در لایحه بودجه سال آینده و برنامه‌ هفتم توسعه به طور ویژه خبر داد تا مشکلات این استان تا حدود زیادی رفع شود.



به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مردم این منطقه مشکلات خود را در زمینه‌های کشاورزی، آبیاری نخیلات، بیکاری و آب آشامیدنی با رئیس مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.



بنابراین گزارش، در این دیدار مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، به نمایندگی از مردم شهرستان لباس محلی این شهرستان را به رئیس مجلس اهدا کرد.











حضور دکتر محمد باقر قالیباف در شادگان










حضور دکتر محمد باقر قالیباف در شادگان










حضور دکتر محمد باقر قالیباف در شادگان


پایان پیام

  • کد خبر : 303806
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار