خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/10/16 - 15:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
کوچکی نژاد:

درختان خیابان ولیعصر احیا شوند/ ضرورت جلوگیری از ورود فاضلاب به انهار

نایب رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بر ضرورت احیای درختان ولیعصر تاکید کرد و گفت: شهرداری با اتخاذ تدابیر ویژه از انجام هر گونه عملیات عمرانی و اجرایی آسیب زا به درختان در خیابان ولیعصر خودداری کند.

جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نسبت به خشکی و تخریب درختان خیابان ولیعصر هشدار داد و گفت: نیاز است شهرداری علل خشکی درختان این خیابان را شناسایی و راهکارهای پیشگیرانه مناسبی را اتخاذ کند.



بلندمرتبه سازی از عوامل نابودی و تخریب درختان و باغات پایتخت



 نایب رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، بلندمرتبه سازی را یکی از عوامل موثر نابودی و تخریب درختان و باغات پایتخت دانست و افزود: برای حفاظت از درختان و باغات بلندمرتبه سازی باید محدود شود.



ضرورت جلوگیری از ورود فاضلاب به انهار



وی بر ضرورت جلوگیری از ورود فاضلاب به انهار تاکید کرد و ادامه داد: تکمیل شبکه فاضلاب باید در دستور کار قرار گیرد و با دستگاه هایی که نسبت به این مهم بی توجهی می کنند برخورد شود.



درختان خیابان ولی عصر باید احیا شوند



این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه درختان خیابان ولی عصر باید احیا شوند، گفت: درختان و باغات پایتخت به عنوان سرمایه های زیست محیطی باید حفظ شوند؛ آلودگی هوا از مهمترین معضلات پایتخت است که با افزایش و توسعه سرانه فضای سبز وکاشت نهال می توان با آن مقابله کرد و در واقع کاشت نهال راهکاری اقتصادی برای مقابله با آلودگی هوا به شمار می رود.



شهرداری باید با اتخاذ تدابیر ویژه از انجام هر گونه عملیات عمرانی و اجرایی آسیب زا به درختان چنار در خیابان ولی عصر خودداری کند



کوچکی نژاد با بیان اینکه عوامل خشکی درختان ولی عصر باید شناسایی و رفع شوند، افزود: شهرداری باید با اتخاذ تدابیر ویژه از انجام هر گونه عملیات عمرانی و اجرایی آسیب زا به درختان چنار در خیابان ولی عصر خودداری کند.



این عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری به عنوان متولیان شهر باید تلاش مناسبی برای حفاظت از درختان و باغات پایتخت داشته باشند، ادامه داد: بی شک شورای شهر با همکاری شهرداری و محیط زیست می تواند حفاظت از درختان و باغات پایتخت را به درستی تحقق بخشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 270926
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار