خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سراج:

در اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تسریع شود/ مجلس پیگیری خواهد کرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت:مجلس به جد پیگیر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد بود.

سراج

محمد سراج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیرو بودجه سال ۱۴۰۳ و همچنین تاکید برنامه هفتم توسعه، گفت: قطعا این مصوبه باید هرچه سریع‌تر اجرایی شده تا وعده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تحقق پیدا کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای کرامت انسان‌ها تاسیس شده است و بر اساس نظام لیبرالیستی غربی نیست که پیرو سود و منفعت بنا نهاده شده باشد.

این نماینده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به واقع اگر یک نفر هم از این قانون منتفع شود،  نباید این مصوبه که مصوبه مهمی است به تاخیر بیافتد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه که به نفع شرایط معیشتی مردم است باید به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان عملیاتی و اجرایی شود.

سراج با بیان اینکه بازنشستگان در شرایط معیشتی سختی قرار دارند، تاکید کرد: وقتی ما به کرامت انسان توجه داریم دیگر فرقی نمی‌کند افرادی که باید مورد حمایت قرار گیرند بازنشسته بوده و یا کارمند هستند. بنابراین آنچه که به امورات انسان پیرو قانون برنامه هفتم توسعه مرتبط است حتماً باید در اولویت اجرا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید مورد تاکید و تسریع قرار گیرد ادامه داد: دولت باید بر اساس مقدورات خود متناسب سازی حقوق بازنشستگان را لحاظ کند. همچنین مجلس دوازدهم هم به جد پیگیر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379812
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار