خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/27 - 14:13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
حضرت پور :

حکام کشورهای عربی متکی به آمریکا به سرنوشت صدام دچار می شوند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،گفت:حکام کشورهای عربی که به آمریکا تکیه کرده اند به سرنوشت صدام دچار می شوند.

روح الله حضرت پور  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت:دشمن در روزهای نخست تجاوز، بدون مانعی جدی در مرزها و تا دروازه‌های اهواز و خرمشهر پیش روی می کرد؛ندای امام خمینی (ره)‌دل‌های شیفتگان انقلاب و نظام را متوجه دفاع از کیان جمهوری اسلامی کرد.



وی افزود:نیروهای مردمی بدون امکانات و تجهیزات و حتی آموزش‌های نظامی به مقاومت پرداختند.



نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه سربلندی، استقلال و آرامش کشور مدیون کسانی است که در میدان نبرد، بی محابا دل به دریای خطر زدند و کشتی انقلاب را از طوفان بدخواهان به ساحل ثبات و افتخار رساندند.



حضرت پور با بیان اینکه باوجود کارشکنی‌های بنی‌صدر،نیروهای جوان و شهادت طلب به جبهه‌ها شتافتند،مطرح کرد: پس از شکل‌گیری اتحاد و انسجام در میان نیروهای انقلابی و شناسایی نیروهای وابسته،حماسه‌ای مقدس شکل گرفت که در تاریخ ایران اسلامی بی‌سابقه بود.











روح الله حضرت پور


 



نقش موثر دوران دفاع مقدس در شکل گیری مقاومت در منطقه



وی ادامه داد:تفاوت دفاع مقدس ما باسایر جنگ ها در روحیه معنویت و ایثار و فداکاری رزمندگان بوده است که این روحیه در هیچ جنگی در دنیا دیده نشده است، رزمندگان ما خلأ تسلیحاتی خود را با معنویت پر می کردند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به الگوبرداری بسیاری از کشورها از مقاومت مردم ایران و تقویت روحیه مقاومت،تاکید کرد: دوران دفاع مقدس در شکل گیری و تقویت مقاومت در منطقه موثر بود،ما آغازگر جنگ نبودیم و موضعمان دفاعی بود و ایستادیم .



بیشتر بخوانید:





عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با بیان اینکه آمریکایی ها هرگونه کمکی را در جنگ به صدام کردند و غربی ها نیز در حمایت از او کم نگذاشتند،مطرح کرد: آمریکا و برخی همپیمانان آنها تسلط خود بر منطقه را برای چپاول اموال امت های اسلامی ایجاد کرده اند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه حکام کشورهای عربی که به آمریکا تکیه کرده اند به سرنوشت صدام دچار می شوند،مطرح کرد:صدام  تصور می کرد با تکیه بر آمریکا می تواند به خواسته خود برسد و ملت ایران را به زانو درآورد، سران کشورهای عربی هم مانند حسنی مبارک در مصر و بن علی در تونس که به آمریکا تکیه کرده بودند نیز به سرنوشت صدام دچار شدند.البته دشمنان باید بدانند،پایان کار هر تجاوزگر به جمهوری اسلامی و اهداف والای ملت ایران،سرنوشت صدام خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 304780
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار