خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/21 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده مردم اصفهان گفت: در شرایط فعلی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال سوء استفاده از عدم حضور ملت ایران در این جشن ملی هستند.

احمد سالک کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه در شرایط فعلی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن سبب شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود، گفت: مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با قدرت در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا خواهند کرد، چرا که ملت ما به نظام و مملکت خود عشق می‌ورزند و بیگانگان هم نظاره‌گر این حماسه پر شور و شعور خواهند بود.



 











احمد سالک




 نماینده مردم اصفهان به ماهیت راهپیمایی 22 بهمن اشاره و اظهار کرد: ماهیت این حرکت را هیچ کسی نمی‌تواند به تصویر بکشاند، زیرا به نیات و نگاه بلند سیاسی این ملت مربوط می‌شود که آن هم نشات گرفته از نگاه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در تبیین سیاست‌های کلان نظام است.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران تحولات عظیمی را در طول 40 سال اخیر انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف داخلی و منطقه‌ای رقم زده است و مردم هم همه این دستاوردهای عظیم را شاهد هستند.



این نماینده مردم در مجلس دهم به تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفتند تا اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا نکنند و یا اینکه حضور کمرنگی داشته باشند، اما دشمن باید متوجه شده باشد که حضور مردم در صحنه‌های گوناگون در این سالیان اخیر سبب توطئه‌های آنها شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 295332
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار