خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/12/05 - 14:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده مردم سنندج:

حضور مردم در پای صندوق های رای مسئولیت منتخبین را سنگین تر کرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید می کند که حضور مردم در پای صندوق های رای در واقع مسئولیت منتخبین را سنگین تر کرده است.

مهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تشکر مقام معظم رهبری از مردم برای حضور در انتخابات مجلس، گفت: ایشان تاکید داشتند که تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آنها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند.



نماینده مردم سنندج در مجلس دهم با بیان اینکه او نیز از مردم برای حضور در انتخابات تشکر می کند، ادامه داد: مردم با احساس مسئولیت و با وجود تبلیغات منفی علیه مجلس و انتخابات، پای صندوق های رای آمدند، حضور مسئولانه مردم در واقع مسئولیت منتخبین را سنگین تر می کند.



وی تاکید کرد: منتخبین باید تلاش بیشتری برای حل مشکلات کشور و بهبود معیشت مردم داشته باشند چرا که مجلس می تواند با ورود به مشکلات، نسبت به حل ماسئل اقدام کند.



این نماینده مجلس بیان داشت: با وجود اینکه مشارکت مردم به دلیل نگرانی از کرونا در انتخابات پایین بود اما باز مردم پای صندوق های را حلضر شدند و منتخبین خود را انتخاب کردند که جای تشکر دارد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مهمترین وظیفه مجلس آینده، گفت: مجلس یازدهم باید به اقتصاد مملکت کمک کند و نسبت به رفع تورم، گرانی و فشار اقتصادی بر روی مردم اقدام کند.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه4 اسفند ماه در ابتدای جلسه درس خارج فقه با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.



حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به فضاسازی منفی و پر حجم دستگاههای تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آنها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند./



پایان پیام

  • کد خبر : 295615
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار