خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/14 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
کاتب:

حذف پست‌های مربوط به سردار سلیمانی در اینستاگرام نقض آزادی بیان است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اینکه اقدام اینستاگرام در حذف پست‌های مربوط به سردار سلیمانی نقض آشکار دموکراسی و آزادی بیان است.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت، در واکنش به حذف پست‌های مربوط به سردار سلیمانی توسط اینستاگرام، گفت: دشمن از محبوبیت بسیار زیاد سردار قاسم سلیمانی در میان اقشار مختلف ایران و جهان واهمه دارد و تلاش می‌کند که با این اقدامات، مانع حضور گسترده و میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شود اما قطعاً راه به جایی نمی‌برند.



نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ما اعتقاد قلبی عمیقی به سردار سلیمانی دارند چرا که امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادت‌های وی هستند.



وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در این شرایط با حذف پست‌های شخصیت‌های مختلف کشور درباره سردار سلیمانی، به دنبال آن هستند که نقش این شهید بزرگوار را در میان مردم کمرنگ کنند اما قطعاً اقدامات آنان به جایی نمی‌رسد و روز به روز محبوبیت این سردار شهید در میان مردم بیشتر می‌شود.



نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: البته دشمنان جهان اسلام در ۴۰ سال گذشته همواره به دنبال این بودند که راه شهدا و مسلمانان ادامه پیدا نکند اما همانطور که هیچ‌گاه به هدف خود نرسیدند، درباره سردار قاسم سلیمانی هم به هدف خود نمی‌رسند و مردم راه وی را به خوبی ادامه می‌دهند.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اقدام اینستاگرام در حذف پست‌های مربوط به سردار سلیمانی نقض آشکار دموکراسی و آزادی بیان است، گفت: البته دشمنان ما هیچ اعتقادی به آزادی بیان و دموکراسی ندارند و اگر واقعاً به این اصول پایبند بودند، به این راحتی خون انسان‌ها را نمی‌ریختند.



کاتب تأکید کرد: آمریکا و بسیاری از کشورهای مستکبر جهان، تفکر دیکتاتوری و استعماری خود را دنبال می‌کنند و صرفاً شعار «آزادی بیان»، «دموکراسی» و «حقوق بشر» را می‌دهند اما در عمل هیچ‌گونه توجهی به این اصول ندارد و صرفاً به دنبال سلطه در جهان هستند اما باید بدانند که این دوران سلطه قطعاً پایان می‌یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 293462
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار