خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/27 - 12:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسن بیکی:

جمنا نقش دولت در سایه را اجرایی می‌کند/جبهه مردمی هیچگاه تعطیل نشد

عضو فراکسیون ولایی مجلس اعتقاد دارد جمنا نقش سازماندهی و دولت در سایه را اجرایی می کند از این رو از جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات آتی استفاده خواهد شد.

ابوالفضل حسن بیکی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص اینکه آیا جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) فراموش شده یا هنوز به فعالیت هایش ادامه می دهد، گفت: احزاب دو وظیفه سازماندهی و نقش دولت در سایه را بر عهده دارند که جمنا نیز این وظایف را در دستورکار دارد.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمنا تلاش می کند تا سازماندهی جدید انجام دهد و نیروها را آماده کند، اظهار کرد: جمنا هیچگاه تعطیل نشده است و ادامه فعالیت می دهد.



وی اعتقاد دارد به صورت صددرصدی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) در انتخابات آتی استفاده خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص اینکه تشکل های اصولگرایی چقدر جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) را قبول دارند، تصریح کرد: تشکل های اصولگرایی علاوه بر اینکه اهداف خودشان را پیگیری می کنند اما با یکدیگر متحد هستند. بنابراین باید اذعان کرد که تشکل های اصولگرایی جمنا را قبول دارند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه اصولگرایان در انتخابات آتی بر سر چه محورهایی با یکدیگر وحدت پیدا خواهند کرد، افزود: باید صبر کرد تا زمان انتخابات فرا برسد زیرا هم اکنون نمی توان خیلی صحیح در این خصوص صحبت کرد.



حسن بیکی اظهار کرد: راهبرد اصولگرایی مبتنی بر حفظ نظام جمهوری اسلامی، آرمان های انقلاب و تبعیت از رهبری است و توجه ویژه به حکمت، عزت و نیازمندی جامعه خواهد شد.



عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمنا محور اصولگرایی است اما در زمان انتخابات مجدد به رای گذاشته می شود که آیا جمنا محور باشد یا تشکل جدیدی معرفی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 236991
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار