خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/06 - 17:28
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
با اشاره به ادعای توقف قراردادهای فلسطین با رژیم اسرائیل:

جمالی نوبندگانی:رفتار ابومازن یک پز تبلیغاتی است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:حرف هایی که الان زده می شود به خصوص از طرف "محمود عباس"بیشتر یک پز تبلیغاتی است،چراکه در دامن آمریکا و اسرائیل افتاده و از آنها ارتزاق می کنند.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره  به موضوع توقف اجرای قراردادهای امضا شده با رژیم صهیونیستی از سوی "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ،گفت: یکی از کارهایی که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در رابطه با مقاومت فلسطین انجام دادند، ایجاد تفرقه و نفوذ در بین مبارزان فلسطینی بود.



وی افزود: پروژه نفوذ در بین مبارزان فلسطینی کار خودش را کرد و گروه مهم و مقتدری از فلسطینی‌ها را به سمت مذاکره برد و به سمت ذلت کشیده شد.



بیشتر بخوانید:







به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نتیجه مماشات محمود عباس و دیگران



نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار آمریکایی ها با یاسر عرفات و فریب وی ، مطرح کرد: دیدید آنها با "یاسر عرفات" چه کردند؛ قول هایی که در کنفرانس مادرید و اسلو دادند به کجا رسید؟ مبحث دو کشور و حداقل ها را به کجا رساندند و در آخر نتیجه ای که این مماشات محمود عباس و دیگران داشتند این شد که آمریکایی‌ها، بیت المقدس را به عنوان پایتخت  به رسمیت شناختند.



وی ادامه داد: حتی در موضوع به رسمیت شناختن جولان، گسترش شهرک نشینی و جذب صهیونسیت ها در بلندی های جولان همچنین اسکان صهیونیست ها خوش خدمتی آمریکا به اسرائیل بود.











محمد جمالی نوبندگانی




جمالی نوبندگانی با اشاره به تصمیم "محمود عباس" درباره توقف پایبندی به توافقنامه‌های امضا شده با تل آویو ، تاکید کرد: به نظرمن حرف هایی که الان زده می شود به خصوص از طرف محمود عباس، بیشتر یک پز تبلیغاتی است، اینها از اصل رفته اند به سمت آمریکایی ها و در دامن آمریکا و اسرائیل افتاده و از آنها ارتزاق می کنند.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  تصریح کرد: وقتی "محمود عباس" پول دولتش را از وزارت اقتصاد اسرائیل باید تحویل بگیرد، دیگر چه انتظاری می شود داشت؟ اینها شعار تبلیغاتی است برای اینکه به مردم بگویند ما هم در مقابل تخریب خانه ها در قدس شرقی حرکتی انجام می‌دهیم و به نظر من همین حرکت هم یک نوع مقابله با گروه‌های راستین مبارز است./



پایان پیام

  • کد خبر : 285570
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار