خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/28 - 10:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

جعفرزاده ایمن آبادی رئیس فراکسیون مستقلین ولایی شد

اعضای فراکسیون مستقلین ولایی به اتفاق آراء جعفرزاده ایمن آبادی را به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب کردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تغییر در هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: بعد از اینکه دو جریان سیاسی در کشور فعال شدند احساس میشد مجلس کشور به سمت سیاست ورزی خاص پیش می رود، لذا فراکسیون مستقلین سعی کرد با محور قرار دادن حل مشکلات مردم مجموعه ای از نمایندگان را که دغدغه های این چنینی دارند دور هم جمع کند و فارغ از دو جریان سیاسی و به طور مستقل به یک سری از فعالیت ها با محوریت رفع مشکلات مردم در مجلس شورای اسلامی بپردازد.



نماینده مردم رشت در مجلس دهم به فعالیت های این فراکسیون اشاره کرد و بیان داشت: دعوت از وزرا، پیگیری طرح هاو  برنامه ها، افزایش نقش نظارتی، افزایش نقش تقنینی از جمله اقدامات فراکسیون بود که در اینجا لازم است از زحمات دکتر جلالی نیز تشکر کنم.




این نماینده مجلس با اشاره به سابقه 10 ساله فراکسیون مستقلین، اظهار داشت: این فراکسیون در همه ادوار مجلس تشکیل شد اما در هیچ دوره ای نتوانست 4 سال دوام بیاورد، چند ماهی که دکتر جلالی حضور ندارند، بنا به نظر و فرمایشات همکاران، بنده مسئولیت را قبو ل کردم و امیدواریم این فراکسیون بتواند مشکلات مردم را به حداقل ممکن برساند.




رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس به برنامه های آتی فراکسیون اشاره کرد و گفت: افزایش ارتباط و تعامل با دولت برای پیگیری حقوق، دوری کردن از ورود به مسائل تنش زا از نکاتی است که در فراکسیون پیش گرفته می شود و رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار می گیرد.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کاظم جلالی نماینده سابق مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر که ریاست فراکسیون مستقلین ولایی را بر عهده داشت به عنوان سفیر ایران در کشور روسیه معرفی شد؛ و اعضای این فراکسیون به اتفاق آراء جعفرزاده ایمن آبادی را به عنوان رئیس فراکسیون مستقلین انتخاب کردند./



خبرنگار: مهدیه همت گشای فرد



پایان پیام

  • کد خبر : 291411
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار