خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 14:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
چراغی:

جاده اندیمشک-دهلران به عنوان دروازه اربعین نیاز به بهسازی دارد

نماینده مردم دهلران، دره‌شهر و آبدانان در مجلس، با بیان اینکه جاده اندیمشک-دهلران به عنوان دروازه اربعین نیاز به بهسازی دارد از عملکرد دولت سیزدهم در خصوص وضعیت راه‌های حوزه جنوب کشور انتقاد کرد.

اسدالله چراغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی به وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه‌اش، گفت: برغم اینکه دهلران دروازه اربعین است و در زمان برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین روزانه 10 هزار نفر از جاده اندیمشک-دهلران تردد می‌کنند اما متاسفانه راه‌های این منطقه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند.

نماینده مردم دهلران، دره‌شهر و آبدانان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پروژه احداث راه‌آهن اندیمشک به مهران میلیاردها تومان هزینه شد اما متاسفانه بعد از گذشت 7 سال هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی یادآور شد: مشکلات بسیاری که در حوزه راه‌های این منطقه وجود دارد باعث شده است که مردم در دمای 60 درجه دهلران به سختی تردد کنند وعدم ایمنی در این جاده‌ها عاملی برای از دست دادن تعداد زیادی از همشهریان در حوادث ترافیکی شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: بنده هم از طریق وزارت کشور و هم وزیر راه و شهرسازی رفع این مشکل را پیگیری کردم اما متاسفانه دولت سیزدهم سهل‌انگاری عمده‌ای در خصوص وضعیت راه‌های حوزه جنوب کشور داشت .

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون منتظر هستیم با شکل‌گیری دولت چهاردهم بتوانیم حقوق حقه 65 هزار نفر جمعیت دهلران را در قالب تامین زیرساخت‌های لازم در حوزه راه‌ها به طور جدی پیگیری کنیم چرا که تاکنون مردم دهلران حق آلایندگی دریافت نکرده و نفت، گاز و صنعت این منطقه نیز به غارت رفته است و همشهریانمان عایدی از سرمایه‌های طبیعی نداشته‌اند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380743
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار