خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/08/23 - 14:14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
برزگر کلشانی:

جابه‌جایی تکفیری‌های داعشی توسط ائتلاف آمریکایی‌ نبرد علیه ارتش سوریه است

نماینده مردم سلماس در مجلس اعتقاد دارد انتقال تروریست های داعش توسط آمریکایی ها مشارکت در نبرد علیه ارتش سوریه محسوب می شود و این امر خلاف مقررات بین المللی است.

شهروز برزگر کلشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص جابه‌جایی عناصر داعش توسط بالگردهای آمریکایی در سوریه، گفت: از ابتدای حضور تروریست های داعشی در عراق و سوریه، نیروهای نظامی آمریکا تلاش کرده اند با حمایت های اطلاعاتی، تجهیزاتی و همچنین پزشکی از شکست تروریست های داعش جلوگیری کنند.



انتقال تروریست های داعش توسط آمریکایی ها  مشارکت در نبرد علیه ارتش سوریه



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در واقع باید اذعان کرد که در اختیار گذاشتن بالگردهای آمریکایی برای انتقال تروریست های داعش به نوعی مشارکت در نبرد علیه ارتش سوریه محسوب می شود زیرا نیروهای نظامی این کشورهای عملیات های گسترده ای برای پاکسازی مناطق باقی مانده انجام داده اند.



در اختیار گذاشتن بالگردهای آمریکایی برای انتقال تروریست های داعش به نوعی مشارکت در نبرد علیه ارتش سوریه محسوب می شود زیرا نیروهای نظامی این کشورهای عملیات های گسترده ای برای پاکسازی مناطق باقی مانده انجام داده اند.



واشنگتن پاخس دهد چرا ائتلاف ضدداعش همراه تروریست ها شده است



وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها باید پاسخ دهند که چرا ائتلاف به اصطلاح ضدداعش همراه تروریست ها شده و آنها از معرکه نابودی نجات می دهند، ادامه داد: متاسفانه چندی پیش نیز این اتفاق تکرار شده که بالگردهای نظامی آمریکایی در عملیات هلی‌برن در جنوب شرقی دیرالزور تعدادی از عناصر داعشی را به محل نامعلومی منتقل کردند.



نقش ائتلاف آمریکا در حضور مجدد داعش در مرزهای سوریه و عراق



این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تاکید بر اینکه کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند که ائتلاف آمریکا در حضور مجدد داعش در مرزهای سوریه و عراق نقش دارد، تصریح کرد: در واقع نیروهای تروریست داعش در جریان حملات چند وقت پیش توانستند مناطق تحت اشغال خود را که در تسلط نیروهای کرد قرار داشت، مجددا اشغال کنند و خودشان را به مرزهای دو کشور برسانند که جای تامل دارد.



 



آمریکایی ها بدون درخواست دولت مرکزی در سوریه حضور دارند



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور نیروهای ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکایی ها در سوریه بدون درخواست و دعوت رسمی دولت مرکزی این کشور است، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد که ائتلاف مذکور باید هرچه سریع تر خاک سوریه را ترک کنند زیرا حضور آنها دخالت در امور داخلی دمشق محسوب می شود که بر خلاف مقررات بین المللی است./




  • بیشتر بخوانید؛



تلاش اسرائیل برای ایجاد ناامنی در ایران/استراتژی ایران در مبارزه با تروریست فتنه داعش را نابود کرد



پایان پیام

  • کد خبر : 266572
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار