خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/10 - 09:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عبداللهی:

تکمیل بزرگراه اهر-تبریز مطالبه به حق مردم این منطقه از وزیر راه است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس دوازدهم، ضمن تشریح وضعیت راه‌های حوزه انتخابیه خود از وزیر راه و شهرسازی خواست تا به مطالبه به حق مردم این منطقه برای تکمیل بزرگراه اهر-تبریز توجه کند.

بیت‌الله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه راه حوزه انتخابیه خود، گفت: شهرستان‌های اهر و هریس که در شمال شرق استان آذربایجان شرقی قرار دارند منطقه توسعه نیافته استان محسوب می‌شوند و با مشکلات متعددی در حوزه راه‌ها مواجه هستند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وضعیت راه‌ها در این منطقه در حالی نامطلوب است که تعداد زیادی از روستاها به شهر تبدیل شده‌اند و با افزایش جمعیت شهری، میزان تردد خودروها در آنها چندین برابر افزایش یافته است.

وی یادآور شد: احداث بزرگراه اهر-تبریز یکی از پروژه‌هایی است که از سال 98 تاکنون معطل مانده و تکمیل این پروژه از مطالبات جدی و به حق مردم این منطقه است که قطعا این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما از وزیر راه و شهرسازی جدید انتظار داریم تا بهسازی جاده‌های این منطقه به ویژه تکمیل پروژه احداث بزرگراه اهر-تبریز را مورد توجه قرار دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382894
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار