خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 11:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آریائی‌نژاد مطرح کرد:

تلاش جهت جذب پزشک متخصص برای بیمارستان سوانح و سوختگی ملایر/پیگیری برای ارتقا دانشکده علوم پزشکی ملایر به دانشگاه

نماینده مردم ملایر در مجلس دوازدهم، از تلاش به منظور جذب پزشک متخصص برای بیمارستان سوانح و سوختگی، ارتقا دانشکده علوم پزشکی ملایر به دانشگاه و فعالسازی گردشگری سلامت به عنوان اولویت برنامه‌های خود در جهت بهبود وضعیت این منطقه یاد کرد.

احمد آریائی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: حوزه بهداشت و درمان این منطقه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و این در حالی است که ملایر دومین شهر بزرگ استان و قطب جنوب استان همدان محسوب می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون به دنبال جذب پزشک متخصص برای بیمارستان سوانح و سوختگی این منطقه هستیم که احداث و تجهیز شده است اما فاقد پزشک متخصص است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در جهت ارتقا حوزه بهداشت و درمان این منطقه دنبال می‌کنیم احداث بیمارستان 400 تختخوابی است تا از این طریق بار مراجعه به مرکز استان را کاهش دهیم.

آریائی‌نژاد یادآور شد: فعالسازی حوزه گردشگری سلامت در این منطقه از دیگر موضوعاتی است که به طور جدی پیگیری می‌کنیم چرا که ملایر بعد از استان کرمانشاه به مرز عراق نزدیک است بنابراین می‌توانیم با جذب پزشک متخصص در رشته‌های مختلف، گردشگری سلامت را در این منطقه فعال کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ارتقا دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه در قالب افزایش تعداد رشته‌ها و حضور هیات علمی دانشگاه‌ها در آن، از دیگر مواردی است که با اولویت پیگیری می‌کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379358
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار