خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/01 - 11:14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها

تقدیر و تشکر مجمع نمایندگان استان هرمزگان در پی سفر دکتر لاریجانی به این استان

مجمع نمایندگان استان هرمزگان در پیامی از توجه ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر اخیر شان به این استان و دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولین تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مجمع نمایندگان استان هرمزگان طی پیامی از دکتر علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی سفر اخیر ایشان به این استان و دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولین و بازدید از پروژه‌ها و حضور در شورای اداری استان تقدیر و تشکر کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



جناب آقای دکتر لاریجانی



ریاست محترم مجلس شورای اسلامی



با سلام و احترام



همانگونه که مستحضرید استان هرمزگان مرکز ثقل مبادلات کالا و خدمات است و دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف تجاری، اقتصادی، صنعتی، صیادی، سیاحی و می‌باشد، همچنین این استان و جزایر پیرامون و جانبی آن دارای نقش بسیار مهم و سوق‌الجیشی می‌باشند که وجود آبراه عظیم و بسیار مهم تنگه هرمز دلیلی بر این موضوع است.



به رغم تلاش‌های مستمر مسئولین محترم در ادوار مختلف جهت خدمت‌رسانی به این استان در سالیان گذشته، همچنان توسعه این استان نامتوازن و ناپایدار است و برخی مناطق آن از محرومیت‌های تاریخی و ریشه دار رنج می برند که نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی را جهت حل مشکلات و معضلات این استان با همت و تلاش همه جانبه مسئولان کشوری و استانی می‌طلبد.



سفر جناب عالی به عنوان رئیس محترم قوه قانونگذاری جمهوری اسلامی ایران به استان زرخیز هرمزگان مصداق بارز نگاه ویژه به مناطق محروم و اهتمام نظام جمهوری اسلامی به حل مشکلات و شکوفایی استعدادهای منطقه ای می باشد که خود گواه مردمی بودن این انقلاب است. دیدار چهره به چهره مسئولان ارشد نظام با اقشار مختلف مردم نیز در نقاط مختلف استان، نقش بسیار ارزنده‌ای در تقویت روحیه امید و اعتماد به نظام ایفا می‌نماید.



مجمع نمایندگان استان هرمزگان بر خود فرض می‌داند به پاس این نگاه ارزنده و توجه ویژه جناب عالی به استان هرمزگان که در قالب سفر استانی و دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی و بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های صنعتی، تجاری و اقتصادی و..... و حضور در شورای اداری استان صورت پذیرفت، مراتب سپاس و قدردانی خویش را از حضرت عالی به عمل آورده و از خداوند منان برای شما و همه مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و زعامت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای توفیق روزافزون در خدمت به نظام و مردم و برای ملت شریف ایران سربلندی و موفقیت‌های مکرر در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی آرزو نماید.



مجمع نمایندگان استان هرمزگان



احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر



محمد آشوری تازیانی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر



حسین هاشمی تختی نژاد نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر



سیدمصطفی ذوالقدر نماینده میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد



ناصر شریفی نماینده بندرلنگه، بستک، پارسیان

  • کد خبر : 272197
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار