خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/09 - 13:59
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
رحیمی:

تعداد زیادی از مدارس فلاورجان دارای بافت فرسوده هستند/تلاش جهت ایجاد فضایی امن برای دانش‌آموزان این منطقه

منتخب مردم فلاورجان در مجلس دوازدهم، گفت: تعداد زیادی از مدارس فلاورجان دارای بافت فرسوده هستند و نیاز است مورد بازسازی قرار گیرند تا محیطی امن برای تحصیل دانش‌‎آموزان این منطقه فراهم شود.

رمضان رحیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از مشکلات حوزه انتخابیه خود، گفت: کمبود آب کشاورزی و مشکلاتی که بالتبع آن برای کشاورزان ایجاد می‌شود از جمله موضوعات بسیار مهمی است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

منتخب مردم فلاورجان در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: آلودگی هوا از دیگر مشکلاتی است که باعث تعطیلی مدارس و محیط‌های مختلف در حوزه انتخابیه می‌شود ضمن‌اینکه  سلامت مردم را به خطر انداخته است.

وی در بیان مشکلات موجود در حوزه آموزش حوزه انتخابیه خود، یادآور شد: تعداد زیادی از مدارس فلاورجان دارای بافت فرسوده هستند و نیاز است مورد بازسازی قرار گیرند تا محیطی امن برای تحصیل دانش‌آموزان این منطقه فراهم شود.

رحیمی تاکید کرد: قطعا رفع این مشکل از جمله مواردی است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم بستر لازم برای ادامه فرآیند آموزش و پرورش در مدارس حوزه انتخابیه ایجاد کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379123
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار