خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/24 - 16:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کمالی‌پور با اشاره به فرمایشات امروز رهبر انقلاب:

تعارض جدی بین اقدام و کلام برخی مدیران و مسئولان وجود دارد/زمانی که مسئولان اصلاح نشوند، امور هم اصلاح نمی‌شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد امروزه تعارض جدی بین اقدامات و کلام برخی مسئولین وجود دارد و تا زمانی که مسئولین اصلاح نشوند، زنجیره امور نیز اصلاح نمی شود.

یحیی کمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه پرهیز از دنیاپرستی و اشرافی‌گری و کار و تلاش سخت مسئولان و علما، حتی اگر جلوی چشم مردم نباشد، موجب جلب رحمت الهی و تأثیرگذاری بیشتر در مردم می شود، گفت: دغدغه رهبر انقلاب بر گرفته از آموزه های اسلامی است؛ در روایتی آمده «کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم» یعنی برای دعوت مردم به کار نیک، با اعمالتان دعوت کنید.



نماینده مردم جیرفت درمجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه تعارض جدی بین اقدامات و کلام برخی مسئولین وجود دارد لذا تاکید رهبر انقلاب مبنی بر این است که عمل کردن به سخنان، می تواند اعتماد مردم را جلب کند و تاثیر بیشتری بر مردم داشته باشد.



وی ادامه داد: مسئولی که بخواهد در جامعه اسلامی الگو باشد، لازم است طوری عمل کند تا شرایط الگو بودن را داشته باشد.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بر این اساس باید اذعان کرد تا زمانی که مسئولین اصلاح نشوند، مجموعه زیردستانشان نیز اصلاح نخواهد شد و این زنجیره ادامه خواهد داشت.



عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هدف بخشی از بیانات رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: به نظر می رسد رهبر انقلاب می خواهند بیان کنند که باید مرز بین مسئولان و مردم برطرف شود و به عبارتی قائل شویم که مردم هم جزیی از مردم هستند و مثل مردم زندگی می کنند تا شائبه ای که مسئولین فاصله طبقاتی زیادی با جامعه دارند از بین برود./



پایان پیام

  • کد خبر : 236650
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار