خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/16 - 09:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
برومندی:

تصمیم آلمان علیه حزب‌الله به ‌مثابه تسلیم شدن در برابر آمریکا و صهیونیست ها است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید:دولت آلمان با ادعای دفاع از حقوق بشر ،به جای اینکه از نیروهای مقاومت که از ملت و خاک خود دفاع می‌کنند،حمایت کند؛ خود را پشت رژیم صهیونیستی پنهان کرده است.

محمدمهدی برومندی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوع اعمال محدودیت‌های آلمان علیه حزب‌الله لبنان، گفت: اقدام اخیر دولت آلمان در تروریستی اعلام کردن حزب الله ادعای مستقل بودن سیاست خارجی این کشور را زیر سوال می برد.



نماینده مردم مرودشت در مجلس با اشاره به اینکه حزب الله در خط مقدم مبارزه با داعش و گروه های تکفیری قرار دارد، ادامه داد: حزب‌الله در مقابله با تروریسم و نابودی داعش نقش موثری ایفا کرد و  مانع از رسیدن این آفت تروریستی- صهیونیستی به پایتخت‌ کشورهای اروپایی شده است.



برومندی با بیان اینکه اقدام آلمان در تروریستی اعلام کردن نام حزب الله لبنان تحت فشار آمریکایی‌ ها است، مطرح کرد: تصمیم آلمان دنباله روی کورکورانه از آمریکا و رژیم صهیونیستی و در راستای حضور ویرانگر آنها در منطقه گرفته شده است.



بیشتر بخوانید:





 



عضو فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس در ادامه افزود: دولت آلمان با ادعای دفاع از حقوق بشر ،به جای اینکه از نیروهای مقاومت که از ملت و خاک خود دفاع می‌کنند، حمایت کند؛ خود را پشت رژیم صهیونیستی پنهان کرده است و تصمیم اخیر دولت آلمان ثابت کرد که شعار دفاع از حقوق بشر این دولت، غیرواقعی است.



این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر همسو بودن گروه‌های تروریستی با سیاست‌های کلان کشورهای غربی،مطرح کرد: تصمیم آلمان، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی در عادی سازی روابط با اسرائیل و تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین و ملت های آزاده دنیا است.






وی با بیان اینکه تصمیم اخیر آلمان علیه حزب‌الله به‌ مثابه تسلیم شدن در برابر آمریکا و صهیونیست ها است، تاکید کرد: اقدام آلمان علیه حزب الله لبنان در شرایطی است که گروه‌های تروریستی همچون پژاک،پ ک ک و حتی گروهک منافقین آزادانه در این کشور فعالیت می‌کنند و غربی ها هر زمان که بخواهند از این گروه های تروریستی در راستای اعمال خشونت و تحرکات خصمانه استفاده می کنند.



 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصمیم خصمانه دولت آلمان علیه حزب‌الله مبنی بر تروریست خواندن آن  نه‌ تنها هیچ تأثیری بر اراده مقاومت و خصوصا حزب الله  ندارد، بلکه عزم و اراده گروه هایی مانند حزب الله را برای ادامه مقاومت در برابر اشغالگری بیشتر می کند.



گفتنی است؛سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود با محوریت مسائل سیاسی به‌ویژه تحولات سیاسی لبنان گفت: تصمیم اخیر دولت آلمان علیه حزب‌الله مقاومت در منطقه را هدف قرار داده است و در راستای بخشی از جنگ آمریکایی اسرائیلی علیه مقاومت قرار دارد.آلمان هیچ دلیل و مدرکی درباره ادعاهای خود در خصوص فعالیت های حزب‌الله ارائه نکرده که این مسئله تأکید می‌کند تصمیمش یک تصمیم سیاسی برای جلب رضایت آمریکا و اسرائیل است./



پایان پیام

  • کد خبر : 297438
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار