خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/07/22 - 17:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
در صحن علنی امروز صورت گرفت؛

تشکر حسن نژاد از اقدامات سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری سرشبکه آمدنیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اقدامات سپاه برای دستگیری سرشبکه آمدنیوز تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد حسن نژاد در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 22 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تشکر از اقدامات سازمان اطلاعات سپاه برای دستگیری سرشبکه آمدنیوز به اتفاقات 2 روز گذشته صحن علنی اشاره کرده و گفت: اینجا مجلس شورای اسلامی است یا مجلس کردهای سوریه؟ من با سیاست کاری ندارم اما شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه به موضوع حمله اخیر ورود کرده و موضع‌گیر‌های لازم را انجام می دهند.



نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این 2 روز اتفاقاتی رخ داده که خانواده شهدا را ناراحت کرده است، فردی می‌گوید ملت کرد، این در حالی است که ما فقط یک ملت داریم و آن نیز ملت ایران است. ملت یعنی افرادی که در داخل یک مرز باشند، این رفتارها یعنی صحه گذاری بر جدایی طلبی کردها.تا دیروز گفته می شد تروریست ها، تحت حمایت آمریکا در حال به شهادت رساندن مدافعان حرم ما هستند حال برای این تروریست ها دلسوز شدیم؟ آیا اندازه ای که برای تروریست ها گریه و زاری شد، برای مدافعان حرم نیز سوگواری صورت گرفت.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پسرعموی بنده نیز به دست پ.ک.ک به شهادت رسیده است، ادامه داد: تا دیروز گفته می شد کردستان علیه مردم سوریه و ارتش سوریه تفنگ به دست می گیرند اما در حال حاضر به مردم مظلوم سوریه تبدیل شده اند؟/



پایان پیام

  • کد خبر : 289854
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار