خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/30 - 13:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کواکبیان در تذکری شفاهی:

تشکر از اصحاب رسانه در پایان مجلس دهم

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تقدیر از استاندار و شهردار و مردم حوزه انتخابیه خود از اصحاب رسانه و مطبوعات به منظور پوشش اخبار نمایندگان طی 4 سال گذشته قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: در روزهای پایانی مجلس دهم از اصحاب رسانه و مطبوعات که در 4 سال گذشته اخبار نمایندگان را پوشش دادند، تشکر می کنم.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به سردمداران و هیات حاکمه آمریکا می گویم؛ که علیرغم تلاش های گسترده نمی توانید قانون تحریم تسهیلاتی ایران را تفویض کنید.



وی افزود: به عنوان نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران از استاندار، شهردار و مردم نجیب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس قدردانی می کنم ضمن آنکه در طول این 4 سال 88 جلسه مردمی و 33 جلسه شورای اداری برگزار کرده ایم.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه، تصریح کرد: به آقای رئیسی می گویم فرزند شهید حجت الاسلام صادقی، دکتر محمود صادقی است که پدرشان از شهدای هفتم تیر بودند که ان شاءالله در حکم ایشان تجدیدنظر شود و آقای رئیسی جانشین شایسته ای برای شهید بهشتی باشند. اکنون که آقای آملی لاریجانی گفته اند شکایتی از آقای صادقی ندارند بهتر است در حکم ایشان تجدیدنظر شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 298051
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار