خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/11 - 16:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای؛

ترور بی‌شرمانه صهیونسیتی-آمریکایی اسماعیل هنیه مجازات سختی در پی خواهد داشت

فراکسیون زنان مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور مجاهد نستوه اسماعیل هنیه تاکید کرد که این ترور بی شرمانه صهیونسیتی- آمریکایی که در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شد قطعاً مجازات سختی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور مجاهد نستوه اسماعیل هنیه تاکید کرد که این ترور بی شرمانه صهیونسیتی- آمریکایی که در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شد قطعاً مجازات سختی در پی خواهد داشت.

متن بیانیه فراکسیون زنان و خانواده مجلس دوازدهم به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضىٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلً

امروز قلوب تمام آزادی خواهان جهان و به ویژه کشورهای محور مقاومت داغدار شهادت مظلومانه جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رضوان الله تعالی علیه رهبر سیاسی جنبش مقاومت حماس و مجاهد شجاع و بزرگ فلسطینی است.

سفر شهید هنیه به تهران به عنوان میهمان مراسم تحلیف رئیس جمهور محترم در مجلس شورای اسلامی، یک سفر دیپلماتیک و طبق عرف سیاسی و بین المللی و پروتکل های بین المللی بود و اقدام تروریستی باند قاتل صهیونیستی در به شهادت رساندن این رزمنده نستوه و مجاهد خستگی ناپذیر، توطئه ای استکباری و مجرمانه است که در نزد تمام ملت های آزاده جهان محکوم است.

این ترور بی شرمانه صهیونسیتی-آمریکایی که در خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شد، قطعاً مجازات سختی برای عوامل و آمران آن در پی خواهد داشت.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت این جنایت ضد بشری، شهادت مجاهد بزرگ جهان اسلام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف و مقاوم فلسطین و کشورهای محور مقاومت، خانواده و بازماندگان صبور و خستگی ناپذیر رهبر مقاومت فلسطین و تمامی ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان تبریک و تسلیت گفته و از ایزد منان علو درجات را برای این مرد بزرگ و همه شاهدان شهید مقاومت خواهان است.

دنیا قطعا پاسخ کوبنده سربازان اسلام را در خونخواهی این شهید سعید خواهد دید.

والسلام من اتبع الهدی
فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 381489
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار