خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/01/22 - 19:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سبحانی فر:

تذکری به رئیس جمهور نداده ام/ رسانه‌ها در انتشار اخبار دقت کنند

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس، گفت: در صحن علنی روز 21 فروردین‌ماه مجلس شورای اسلامی هیچگونه تذکر شفاهی را مطرح نکرده‌ام.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تکذیب تذکر شفاهی به رئیس جمهور، اظهار داشت: در نشست علنی روز (سه‌شنبه 21 فروردین ) مجلس شورای اسلامی آقای مقصودی در تذکری شفاهی به رئیس جمهور مطرح کردند که "اگر در هر کجای دنیا این نوسانات ارزی صورت می‌گرفت رئیس جمهور آن کشور استعفا می‌داد "اما برخی از رسانه‌ها این تذکر را به من منتسب کردند.



نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطرح کردن این تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی را تکذیب می‌کنم، گفت: در صحن علنی روز 21 فروردین‌ماه مجلس شورای اسلامی هیچگونه تذکر شفاهی را مطرح نکرده‌ام.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه برخی از خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و رسانه‌ها این تذکر را به نقل از من منتشر کرده‌اند که انتظار دارم آن را اصلاح کنند، خاطرنشان کرد: این انتظار نیز وجود دارد تا رسانه‌ها در انتشار اخبار دقت بیشتری را داشته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 239110
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار