خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/07/14 - 18:41
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : صحن
وکیلی قرائت کرد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  محمدعلی وکیلی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 14 مهرماه) مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل قرائت کرد.



تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور: تسریع در صادرات تولیدات کشاورزی. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: تسریع در تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریسی، پیش دبستانی و نهضت سوادآموزی.



تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور، فیروزه، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، آبیک، البرز، سمیه محمودی نماینده شهرضا، دهاقان و سکینه الماسی نماینده کنگان، دیر، جم به وزیر آموزش و پرورش: چرا مدارس حمایتی را در مناطق محروم شهر و روستا اجرا می‌کنید این موضوع خلاف قانون است، وزیر با مدیرانی که خلاف قانون عمل می‌کنند، برخورد کند.



تذکر هاجر چنارانی  نماینده نیشابور، فیروزه به وزیر بهداشت: بیمارستان سوم 5 سال است به حال خود رها شده، همچنان منتظر اقدام عاجل، افتتاح و پیشرفت پروژه هستیم، همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: مدارس حمایتی و تبدیل مدارس دولتی به حمایتی و افزایش مجوز مدارس غیرانتفاعی خیانتی بزرگ به قانون اساسی است.



تذکر شهاب نادری نماینده پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر به وزیر راه و شهرسازی: حداقل وجدان کاری و تعهد اخلاقی داشته باشید، چرا دستورات شما اجرایی نمی‌شوند.



تذکر محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر، اسکو، عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند نمایندگان کرج به وزیر ورزش و جوانان: ضرورت بازنگری در ترتیبات جانبدارانه ورزش فوتبال و لزوم بررسی بازی‌های جام حذفی.



تذکر محسن علیجانی زمانی و ابوالفضل سروش نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر جهاد کشاورزی: علت تعلل این وزارتخانه در واگذاری اراضی ملی کشاورزی خارج از حریم شهرها و محدوده روستاها برای احداث و توسعه اماکن و فضاهای ورزشی مطابق با ماده 96 قانون توسعه ششم.



تذکر ابوالفضل حسن بیکی نماینده دامغان به وزیر نیرو: سد شهید شاهچراغی دامغان در حال سرریز شدن است، لطفا پیگیری و دستور تخلیه بخشی از آن برای کشاورزان را صادر کنید.



تذکر قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر راه و شهرسازی: علت تأخیر در اجرای روشنایی محور نوشهر – چالوس چیست؟



تذکر علی کرد نماینده خاش، نصرت آباد، میرجاوه، کورین به وزیر نیرو: سد دورود بخش لادیز شهرستان میرجاوه در سیستان و بلوچستان در بارندگی‌های ابتدای سال 98 و سیلاب‌های شدید دچار خسارت شده و تاکنون جهت ترمیم و بازسازی آن اقدامی نشده است. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: چرا دفترچه اعلام پذیرش نیرو برای دستگاه‌های اجرایی که با نظر خود دستگاه‌ها اعلام شده، پذیرش بوم در بوم لحاظ نشده است.



تذکر علی اکبری نماینده شیراز به وزیر علوم و تحقیقات: نابسامانی در پذیرش دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی.



تذکر پروانه مافی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر اقتصاد و دارایی: با توجه به تصمیم نادرست سازمان شورای عالی بورس پیرامون بعضی محدودیت‌های نادرست بر بازار پایه لازم است تدبیری اندیشیده شود، همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: چرا اعضای تشکل قانونی شورای اسلامی کار شرکت هفت تپه بازداشت شده‌اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 289358
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار