خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 14:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
سراج در خصوص حواشی ایجاد شده در صحن علنی مجلس مطرح کرد:

تذکر بنده به نماینده بوکان در دفاع از ساحت مجلس و نیروهای مسلح بود

نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم با اشاره به تذکر خود به نماینده مردم بوکان در صحن علنی امروز مجلس، گفت: در فضای بیرون به اشتباه تذکر بنده را موافقت با فیلترینگ برداشت کرده‌اند؛ در حالی که اصلاً موضوع فیلترینگ نبود و بنده تنها خواستم از ساحت مجلس و نیروهای مسلح و مفهوم پادگان به عنوان محل حضور مدافعان انقلاب و نظام دفاع کنم.

محمد سراج؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در توضیح حواشی پیش آمده درخصوص تذکر یکی از نمایندگان در صحن علنی مجلس، گفت: امروز در صحن علنی مجلس اتفاقی افتاد که نیاز به توضیح و شفاف‌سازی دارد. جناب آقای عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس در کنار تذکری که به مدیریت مجلس داشتند، هم به ساحت رئیس مجلس، هم به ساحت نیروهای مسلح کشور و هم به ساحت خود مجلس اهانت کردند که با واکنش تعدادی از نمایندگان هم همراه بود.

سراج ادامه داد: بنده فقط به ایشان عرض کردم که نیروهای مسلح به این کشور خدمت کرده‌اند؛ عزت ملت ما را حفظ کردند و آنچه امروز داریم در سایه رشادت و فداکاری نیروهای مسلح است.

وی افزود: خوشبختانه نماینده محترم مجدد از صحن وقت گرفتند و از این ادبیات خود عذرخواهی کردند و هم به بنده مراجعه و عذرخواهی کردند؛ اما با توجه به اینکه درخواست این نماینده در ارتباط با فیلترینگ بوده و درخواست ارائه طرحی مبنی بر رفع فیلترینگ داشتند، فضای بیرون و رسانه‌ای تذکر بنده به ایشان را به موافقت با فیلترینگ ربط دادند و تعبیر کردند؛ در حالی که اصلاً تذکر من مریوط موضوع  فیلترینگ نبود و بنده تنها خواستم از ساحت مجلس و نیروهای مسلح دفاع کنم و تذکر دهم زمانی که شخص رئیس مجلس حضور ندارد، ساحت وی مورد سعایت قرار نگیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380980
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار