خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/08 - 10:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابوترابی با اشاره به هجمه‌های سازماندهی شده علیه مجلس:

تخریب کنندگان مجلس به دنبال لاپوشانی ضعف‌های دولت هستند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: جریانات سیاسی که توپخانه خود را علیه مجلس به راه انداخته‌اند، به دنبال فرافکنی هستند تا ضعف‌های دولت متبوعشان را لاپوشانی کنند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به تخریب‌های برنامه‌ریزی شده برخی از جریانات سیاسی علیه مجلس اشاره کرد و گفت: همه هجمه‌هایی که در این روزها علیه مجلس صورت پذیرفته از قبل سازماندهی شده‌اند و متاسفانه مهاجمین به گونه ای برخورد می‌کنند که دریافت ماشین سراتو و یا سوزوکی در زمان مجلس گذشته را بدون ایراد می‌دانند.



نماینده مردم نجف آباد در ادامه افزود: آقایانی که توپخانه تخریب خود را علیه مجلس به راه انداختند در دوره گذشته از همه امکانات مجلس استفاده کردند و حتی واکسن آنفولانزا را نیز تزریق کردند، اما آن‌ها اصلاح طلب بودند و استفاده از چنین مسائلی هیچ اشکالی نداشت و هیچگونه جنجالی هم به پا نشد. اتفاقا افرادی هم به مسئله واکسن ورود کردند که در دوره گذشته  از این واکسن‌ها استفاده کردند و هیچ صدایی هم از آنها در نیامده بود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده در سه دوره‌ای که نماینده مجلس بودم هیچ خودرویی دریافت نکردم و هزینه آن را به امور خیریه اعطا کردم، اما جای تعجب دارد، آقایانی که در دوره دهم از همه امکانات مجلس استفاده کردند گذشته را فراموش کرده و دست به تخریب مجلس یازدهم زدند.



عضو کمیسیون و امور داخلی کشور و  شوراهای مجلس گفت: این‌ جریانات می‌خواهند با مطرح کردن اینگونه مسائل حواس مردم را از دلار 30 هزار تومانی پرت کنند؛ زیرا مسبب اصلی گرانی، تورم و افزایش سرسام آور قیمت‌ها همین آقایانی هستند که دست به تخریب مجلس انقلابی زدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 305510
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار