خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/14 - 13:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
هاشم زایی در واکنش به تحریم های جدید علیه ایران:

تحریم مقامات ارشد نظام از سوی آمریکا جدید نیست/ رفتارهای ترامپ غیرعادی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طی این 40 سال تحریم بودیم و اینکه آمریکا هر روز تعدادی از مقامات ارشد نظام، یا بنگاه های اقتصادی  کشور را به لیست تحریم میفرستد کار جدیدی نیست.

عبدالرضا هاشم زایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص تحریم های جدید آمریکا  با بیان اینکه ایران 40 سال است که تحریم شده افزود: تحریم‌ها ظالمانه بوده و اقتصادی ایران را مورد هدف قرار داده است.این اقدامات آمریکا بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.



وی گفت: طی این 40 سال تحریم بودیم ولی تحریم های اخیر شدت تاثیرگذاری زیادی داشت ولی اینکه آمریکا هر روز تعدادی از مقامات ارشد نظام، یا بنگاه های اقتصادی  کشور را به لیست تحریم میفرستد کار جدیدی نیست.



ترامپ در حد ریاست جمهوری آمریکا نیست



ترامپ  با عملکرد خود نشان داده که در قالب هیچ چارچوبی حرکت نمی کند



هاشم زایی افزود: ترامپ در حد ریاست جمهوری آمریکا نیست. این فرد با عملکرد خود نشان داده که در قالب هیچ چارچوبی حرکت نمی کند.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نه تنها در قضیه برجام که پس از مذاکرات طولانی به سرانجام رسیده بود، در خصوص گازهای گلخانه ای، دنیا به این نتیجه رسیده که باید معاهده ای را به امضا برسانند که آقای ترامپ از این معاهده نیز خارج شد.



رفتارهای ترامپ غیرعادی است



عضو فراکسیون امید مجلس بیان کرد: رفتارهای ترامپ غیرعادی است و سواد و معلوماتی که دارد در حد ریاست جمهوری نه تنها امریکا، بلکه کشور کوچک نیز نیست.



پایان پیام/

  • کد خبر : 290644
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار