خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/07 - 15:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فرشادان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز مجلس یازدهم:

بعد نظارتی مجلس تقویت شود

منتخب مردم سنندج و دیواندره در مجلس یازدهم گفت: در مجلس دهم تحقیق و تفحص‌هایی که آغاز می‌‎شد با کارشکنی‌هایی روبه‌رو می‌شد و بارها و بارها افرادی که مورد سوال قرار می‌گرفتند برای یک نامه‌نگاری اقدامات غیرهمکارانه‌ای را انجام می‌دادند.

مهدی فرشادان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکی از دغده‌های مقام معظم رهبری معیشت مردم است و مجلس یازدهم باید برنامه‌های اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار دهد.



منتخب مردم سنندج و دیواندره در مجلس یازدهم با بیان اینکه همه باید تلاش کنند تا از این برهه حساس عبور کنیم، بیان کرد: مشکلات معیشتی مردم باید در ضمن هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف رفع شود زیرا مردم تحت فشار هستند و مقام معظم رهبری به درستی این موضوع را به عنوان اولویت مجلس یازدهم مورد تاکید قرار دادند.



وی افزود: مجلس با برنامه ریزی و تصویب قوانین در زمینه بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و کاهش تورم به حل مشکلات معیشتی باید توجه داشته باشد.



فرشادان با تاکید بر اینکه قطعا مجلس باید بعد نظارتی خود را تقویت کند، ادامه داد: در مجلس دهم تحقیق و تفحص‌هایی که آغاز می‌‎شد با کارشکنی‌هایی روبه‌رو می‌شد و بارها و بارها افرادی که مورد سوال قرار می‌گرفتند برای یک نامه‌نگاری اقدامات غیرهمکارانه‌ای را انجام می‌دادند.



این منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: مجلس باید با افرادی که در زمینه اقتصاد، کارشکنی می‌کنند با استفاده از امکاناتی همچون تحقیق و تفحص، برخورد قاطعی داشته باشد تا شاهد چنین مواردی نباشیم.



فرشادان اظهار داشت: تعامل قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم لازم است البته نباید موجب تداخل در وظایف قوا شود، در راستای اقتصاد و معیشت مردم این همکاری‌ها لازم است و هر جایی که لازم باشد باید اقدامات لازم صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 298293
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار