خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 14:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کرد مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و رفع کمبود معلم و فضای آموزشی در خاش

نماینده مردم خاش در مجلس دوازدهم، با اشاره به اینکه داوطلبان کنکور در این منطقه ناچار هستند از طریق تحصیل در رشته‌های علوم انسانی یا کار و دانش به دانشگاه وارد شوند از برنامه‌ریزی برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و رفع کمبود معلم و فضای آموزشی در این منطقه خبر داد.

علی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان مشکلات حوزه آموزش و پرورش این منطقه، گفت: هم‌اکنون رفع بی‌سوادی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان از ابتدایی به متوسطه سپس ورود آنها به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مهمترین برنامه‌ای است که در اولویت پیگیری قرار داده‌ایم.

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های نصرت‌آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش بخصوص نیروهای متخصص در رشته‌های علوم پایه از دیگر مشکلات مهم این منطقه است که باید پیگیری کنیم چرا که قادر به توسعه رشته‌های ریاضی و تجربی هم نیستیم.

وی یادآور شد: داوطلبان کنکور در این منطقه ناچار هستند از طریق تحصیل در رشته‌های علوم انسانی یا کار و دانش به دانشگاه وارد شوند و این مشکلی است که لازم است از طریق جذب نیروی معلم متخصص رفع کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که طی برگزاری جلساتی با مسئولان مربوطه در این حوزه ابتدا نیازها و مشکلات حوزه آموزش و پرورش این منطقه را احصاء سپس در جهت رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379815
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار