خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/29 - 17:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
خدابخشی در تشریح نشست کمیسیون برنامه و بودجه؛

بررسی عملکرد و اعتبارات بودجه‌ای وزارت جهاد کشاورزی با حضور خاوازی/ مشکلات اصلی این حوزه میزان تخصیص‌هاست

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزیر جهاد کشاورزی برای ارائه گزارش عملکرد و اعتبارات بودجه‌ای وزارتخانه متبوع خود براساس هدف‌گذاری انجام شده در برنامه ششم توسعه در نشست امروز حضور یافت.

محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت خاوازی وزیر جهادکشاورزی برای ارائه گزارش عملکرد و اعتبارات بودجه‌ای وزارتخانه متبوع خود براساس هدفگذاری انجام شده در برنامه ششم توسعه در نشست امروز حضور یافت.



وی ادامه داد: نمایندگان مجلس هم در ادامه نقطه نظرات و سوالات خود را درباره حوزه جهاد کشاورزی مطرح کردند. خاوازی با توجه به مشکلات وزارت جهاد کشاورزی به ویژه در بخش بودجه درخواست حمایت کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات را داشت تا در بودجه 1400 این وزارتخانه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.



خدابخشی تصریح کرد: مجلس همیشه تلاش کرده تا در بحث بودجه حوزه کشاورزی و کمک به رفع مشکلات آن نگاه مثبتی داشته است اما مشکل اصلی بحث میزان تخصیص‌هاست که البته این موضوع هم در حوزه کاری دولت بوده و قابل حل است.



نماینده مردم الیگودرز در مجلس ادامه داد: تاکید اعضای کمیسیون بیشتر روی بحث تامین و خودکفایی در بخش کالاهای اساسی و همچنین حمایت از تخصیص ارز 4200 تومانی برای نهاده‌های کشاورزی با وجود پیشنهادات برخی افراد برای حذف آن بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 306640
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار