خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/06/31 - 15:53
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
دکتر ساداتی نژاد به مناسبت آغاز هفته دفاع

برای پیروزی در تهاجم فرهنگی دشمن به معنویت دفاع مقدس نیاز داریم

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تاکید کرد: حفظ و زنده کردن معنویت و رشادت های دوره دفاع مقدس رمز پیروزی در جنگ نرم با دشمن است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، سیدجواد ساداتی نژاد در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:



بسم اللّه الرحمن الرحیم‏

اکنون که با عنایات خداوند متعال و ادعیه حضرت بقیه اللّه- ارواحنا لمقدمه الفداء- و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نظام جمهورى اسلامى ایران با سرفرازى و قدرت راه خود را یافته و با استوارى به پیش مى ‏رود، بر ماست که  با یادآوری و پاسداشت شهادت طلبی ها وایثار تمام کسانی که از میهن اسلامى خود دفاع نمودند آن رشادت ها و از خود گذشتگی ها را زنده نگه داریم.



بی تردید مردم مسلمان ایران که خود آفریننده و خالق حماسه جاودان دفاع مقدس هستند و کارنامه درخشان دوران دفاع مقدس که از تابناک ترین مواریث اسلامی، ملی و انقلابی کشور است به نام آنها ثبت شده است؛ باید در پاسداشت این میراث ماندگار معنوی پدیدآمده و انتقال آن فرهنگ غنی به نسل های بعد به نیکوترین وجه بکوشند.



چرا که دشمن پس از شکست در دفاع مقدس و در آن جبهه نظامی، آرایش حمله خود را تغییر داده و به  تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورده است که اولین نقطه هدف حمله کنندگان جنگ نرم، باورهای مردم است.



دشمنان ایران اسلامی در اتاق های فکر خود به این مهم رسیده اند که تنها راه شکست نظام جمهوری اسلامی ایران، تضعیف و از بین بردن سه رکن انقلاب اسلامی ایران یعنی ولایت فقیه، ایمان و باورهای دینی و وحدت و مشارکت ملت است.



 آنان با ناامن کردن کشورهای همسایه و با فرقه سازی در جهت تهاجم به ارزش های اسلامی و اعتقادی و ساختار سالم جامعه و خانواده و همچنین با عرضه بی عفافی و ترویج و تبلیغ مبانی شیطانی خود در فضاهای مجازی، شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی و ...، برای تضعیف باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران گام های جدی برداشته اند.



از اهداف مهم دشمن در این حمله همه جانبه، تغییر سبک زندگی اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به سبک زندگی غربی و جایگزین کردن فرهنگ پوچ مصرف گرایی و برهنگی به اکثریت جامعه، علی الخصوص قشر جوان است که این میدان جهاد اکبر، رشادت ها و معنویت زمان دفاع مقدس را می طلبد.



مسلما در این دفاع مقدس و در مقابل این حملات سخت و خانه برانداز دشمن، اقدامات نرم باید انجام داد و می طلبد که با همدلی و همیاری همه دستگاه ها و مردم ولایت مدار ایران اسلامی در جهت خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات دشمن به خصوص در بحث مبانی اعتقادی ، خانواده و عفاف و تربیت نسل سالم گام برداریم .



در انتها اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایام خدایی دفاع مقدس و احترام به پیشگاه شهیدان بویژه 2500 شهید شهرستان های کاشان و آران وبیدگل،31 شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز و مردم مومن و شهیدپرورشهرستان های کاشان و آران و بیدگل تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.



سید جواد ساداتی نژاد

نماینده مردم مومن و شهیدپرور کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی⁦


  • کد خبر : 176648
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار