خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/08 - 15:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
هاشمی خبر داد:

بازدید کارگروه بررسی آسیب‌های اجتماعی مجلس از گرمخانه‌ها

رئیس کارگروه بررسی آسیب‌های اجتماعی مجلس، از بازدید اعضای این کارگروه از گرمخانه‌ها برای بررسی نحوه ارائه خدمات به افراد بی‌سرپناه خبر داد و افزود: نتایج بررسی‌ها پیرامون وضعیت آسیب‌دیدگان به کمیسیون تلفیق بودجه 99 ارائه خواهد شد.

همایون هاشمی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن اعلام خبر بازدید اعضای کارگروه بررسی آسیب‌های اجتماعی مجلس از مراکز نگهداری از افراد بی‌سرپناه در تشریح جزییات آن، گفت: در این بازدید که امروز انجام خواهد شد، تعدادی از اهالی رسانه نیز اعضای کارگروه آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی را همراهی خواهند کرد.



گرمخانه‌ها نباید با کمبود امکانات مواجه باشند



نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گرمخانه‌ها نباید با کمبود امکانات مواجه باشند، ادامه داد: این بازدید با هدف بررسی میدانی از وضعیت افراد بی‌سرپناهی که در این گرمخانه‌ها سکونت داده می‌شوند و نحوه ارائه خدمات به آنها انجام خواهد شد.



رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آنچه مسلم است این گرمخانه‌ها در این فصل به دلیل سرمای هوا با مراجعه تعداد بیشتری از افراد بی‌سرپناه مواجه می‌شوند، بنابراین باید امکانات مورد نیاز همچون وسایل گرمایشی و مواد غذایی جهت ارائه خدمات در اختیار آنها قرار گیرد.



تلاش اعضای کارگروه برای حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی در بودجه 99



این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: این بازدید به منظور بررسی مشکلاتی که گرمخانه‌ها با آن مواجه هستند، انجام می‌شود و در آن با مسئولان این مراکز گفتگو کرده و تا حد امکان به آنها کمک خواهیم کرد.



رئیس کارگروه بررسی آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید نتایج بررسی‌های صورت گرفته پیرامون وضعیت آسیب‌‌دیدگان اجتماعی توسط این کارگروه به کمیسیون تلفیق بودجه 99 منتقل خواهد شد تا بر اساس آن بودجه این بخش را تعیین کنند.



بیشتر بخوانید:



چرا اقدامات صورت گرفته در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی موفق نبود؟/



پایان پیام

  • کد خبر : 293238
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار