خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/22 - 09:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
همزمان با دومین روز نظارت میدانی رئیس مجلس انجام شد

بازدید رئیس کمیسیون کشاورزی از پروژه 46 هزار هکتاری سیستان و بلوچستان

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در جریان دومین روز از نظارت میدانی رئیس مجلس از استان سیستان و بلوچستان از پروژه 46 هزار هکتاری زابل بازدید کرد.

سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نظارت میدانی خود از پروژه 46 هزار هکتاری زابل استان سیستان و بلوچستان، گفت: با دستور مقام معظم رهبری پروژه 46 هزار هکتاری استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.



نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظام بهره برداری از پروژه 46 هزار هکتاری سیستان و بلوچستان مشخص نشده است، ادامه داد: نظام نگهداری پروژه بعد از واگذاری به مردم نیز مشخص نیست و بعد از واگذاری مشکلاتی را به همراه دارد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اشکالاتی در اجرای پروژه 46 هزار هکتاری سیستان و بلوچستان وجود دارد، عنوان کرد: یکی از بخش‌های مغفول در پروژه‌های بزرگ عدم استفاده از مشاوران و بهره برداران بومی است.



ساداتی‌نژاد با بیان اینکه اگر موارد مذکور در خصوص پروژه‌ 46 هزار هکتاری مورد توجه قرار می‌گرفت شاهد بروز مشکلات فعلی نمی‌شدیم، گفت: با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد کمیسیون کشاورزی به صورت مستمر بر اجرای پروژه 46 هزار هکتاری سیستان بلوچستان نظارت داشته باشد تا مردم نتیجه و فواید پروژه را که هدیه مقام معظم رهبری است را شاهد باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 306188
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار