خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/14 - 09:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
ساری خبر داد

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از صندوق بازنشستگی کشوری

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از بازدید اعضای این کمیسیون از صندوق بازنشستگی کشوری به منظور بررسی گزارش ارائه شده از عملکرد این صندوق توسط مسئولان مربوطه، خبر داد.

علی ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگار خانه ملت، در تشریح جزییات دستورکار این هفته کمیسیون متبوعش، گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی این هفته از صندوق بازنشستگی کشوری بازدید کرده و با مسئولان آن نشستی برگزار خواهند کرد.



نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در بیان هدف از بازدید از صندوق بازنشستگی کشوری، ادامه داد: این بازدید در پی نشستی که به تازگی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری در مجلس داشتیم، انجام خواهد شد تا گزارشی که از عملکرد این صندوق ارائه شده بود مورد بررسی قرار گیرد.



این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: بی‌تردید رفع مشکلات بازنشستگان و بهبود وضعیت صندوق بازنشستگی کشوری یکی از دغدغه‌های اعضای این کمیسیون بوده که بارها در مجلس دهم پیرامون این موضوع جلساتی در کمیسیون اجتماعی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده بود.



عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد که بازدید از صندوق بازنشستگی کشوری تنها دستورکار این هفته کمیسیون متبوعش بوده که هنوز زمان قطعی آن مشخص نشده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 297295
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار