خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/17 - 10:39
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فضای مجازی

بازتاب انتخابات در توئیتر نمایندگان مردم در خانه ملت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توئیتر یادداشت هایی را درباره کاندیداهای ریاست جمهوری منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر یادداشت هایی  را درباره کاندیداهای ریاست جمهوری منتشر کردند.



 



مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در توئیتی نوشت: نامزدهایی که بخشی از وضع موجودند همچنان بر مدار دولت مستقر حرکت می‌کنند و با رفتار و گفتارشان آینه تمام قدی از تفکر و تکلم آنها شده‌اند:



بی برنامه، حاشیه محور، تلاش بر دوقطبی‌سازی غیرواقعی، تخریب و تهمت برای ایجاد هیجانات کاذب و... دیگر هیچ!



 ما منتظر انتخاباتیم...



 



احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در توئیتی سخنان رئیسی درباره اولویت انتقال آب به قم و نه خوزستان را تکذیب کرد و  نوشت:‏ به عنوان نماینده قم و عضو کمپین انتخاباتی حاج آقای رئیسی این صحبت ها تکذیب می شود . در مناظره کم آوردند به دروغ روی آوردند. خوزستان قهرمان... رئیسی صدای مردم



 



سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توئیتی نوشت:



آقای همتی !!! 

همان طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید کردند ما به هیچ وجه به دنبال ایجاد امید واهی نیستیم بلکه اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این سال ها را هنرمندانه برای مردم و نسل جدید بیان کنیم، خودش بسیار امیدساز و امیدآفرین است.



پیشنهاد دکتر ‎محسن رضائی  قابل درنگ و اجرایی خواهد بود. باید مسببین شرایط اقتصادی کنونی کشور را ممنوع خروج و دادگاهی کرد تا هرچه سریع تر قطار انقلاب به مسیر اصلی خود بازگردد.

فساد ستیزی...با رئیسی تا 1408....



 



امان‌الله حسین‌پور نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی،آب  و منابع طبیعی مجلس در توئیتی نوشت:



آقاى همتى، برنده شدن در انتخابات به چه قیمتى؟ به قیمت زیر سوال بردن و بى اهمیت دانستن تحصیلات حوزوى، که زیر سوال بردن انقلاب اسلامى، و جایگاه رفیع امام خمینى (ره) و رهبر معظم انقلاب است؟ جمهورى "اسلامى" به دولت کارشناس و مسلمان نیازمند است.





علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درمجلس و سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی نوشت:‏پدیده نامزد پوششی در انتخابات،مسبوق به سابقه است و به قبل از سال۹۶ و حضور جهانگیری باز می گردد.مرحوم هاشمی در خاطرات خود در اردیبهشت ۷۲ اشاره کردند که برای رقابتی تر شدن عرصه انتخابات از عبدالله جاسبی خواسته تا ثبت نام کند.

استفاده از نامزدهای فیک و پوششی در این طیف سابقه‌ای دیرین دارد!



 



 مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی نوشت:‏



جمله مهم ‎جناب آقای همتی:

«روحانی بینش اقتصادی نداشت!»

سوال مهم از جناب ایشان:

آیا با همین بینش اقتصادی نداشته، جنابعالی را به عنوان رییس بانک مرکزی منصوب کرد؟

‎مناظره...



 



 جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس،در توئیتی نوشت:روحانی در سال ۹۲ خود به عنوان زاپاس مرحوم هاشمی وارد عرصه انتخابات شد.

اکنون جناب آقای همتی با کپی ناشیانه از تاکتیک های تاریخ مصرف گذشته مناظراتی روحانی نشان دادن در بهترین حالت زاپاس پنچر روحانی خواهد بود!



 



بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم  سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در توئیتی نوشت:دل خون می شود ولی امر وقتی تکرار می کنند، شیوه های عوام فریبانه را مدعیان بی برنامه ی پرگوی بی هنر و کلاس اولی های پرادعا، انقلابیون آنها را به مناظره های دوجانبه بکشانند تا عیارشان بر همگان معلوم گردد.



 



بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و‌ بانه و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:البته جانب انصاف را باید رعایت کرد. با وجود تمام نقدها به جانب همتی اما کاندیدای دولت و یا اصلاح طلبان افراد دیگری بودند که شورای نگهبان علی رغم تذکر  امام خامنه ای اجازه ورود آن ها به  انتخابات۱۴۰۰ را نداد./



پایان پیام

  • کد خبر : 320743
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار