خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/02 - 08:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری خبر داد:

انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آبیاری نوین پایاب سد نئور

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: باتوجه به مصوبه سفر سال ۹۸ رئیس جمهور مقرر شد تا آخر سال نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آبیاری نوین پایاب سد نئور از محل اعتبارات ملی و مصوبه سفر رئیس جمهور اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ صدیف بدری ، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری مسائل کشاورزان استان با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.



بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این جلسه از جمله مسائل مهم مطرح و پیگیری شده می توان مشکل تهیه بذر گندم و جو کشاورزان استان و کمبود کود مورد نیاز،کمبود علوفه و جو مورد نیاز دامداران و عشایر عزیز استان و کمبود تراکتور مورد نیاز کشاورزان استان و اخذ دستور افزایش سهمیه تخصیصی به استان نام برد.



وی درخصوص موضوع تحویل گرفتن و مدیریت مناسب کشت و صنعت مغان؛ تاکید کرد: از ۵ نفر عضو هیات مدیره شرکت حداقل سه نفر و مدیرعامل حتما باید از نیروهای متخصص و توانمند بومی استان انتخاب گردد.



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس یادآور شد: باتوجه به مصوبه سفر سال ۹۸ رئیس جمهور مقرر شد تا آخر سال نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آبیاری نوین پایاب سد نئور از محل اعتبارات ملی و مصوبه سفر رئیس جمهور اقدام کنند.



عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس بیان کرد: در بهمن ماه سال ۹۶ ابلاغ تهیه نقشه و اجرا حدود ۴۰۰۰ هکتار از اراضی مذکور را وزارت جهاد کشاورزی به سازمان جهاد استان انجام داده بود. این موضوعی است که در زمان مجلس دهم نهایی شده بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 308535
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار