خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/19 - 11:37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
بنایی:

امید می رود با طرح شفافیت مالی نمایندگان جلوی رفتارهای خارج از عرف انتخاباتی گرفته شود

عضو فراکسیون مستقلین مجلس با مثبت ارزیابی کردن تصویب طرح شفافیت مالی نمایندگان در مجلس دهم تاکید کرد: امید می رود با اجرایی شدن این طرح در انتخابات اسفند ماه جلوی بسیاری از بداخلاقی ها و رفتارهای خارج از عرف گرفته شود.

حمید بنایی در گفت‌ وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ ملت، اخلاق مداری در جریان رقابت‌های انتخاباتی را از اصول مهم برشمرد و گفت: اگر قبول کنیم که دوره فعالیت نمایندگی محدود بوده و باید از این فرصت نهایت استفاده را برای خدمتگزاری به مردم و انجام وظیفه قانونی و ذاتی کرد هیچگاه وارد فعالیت های تخریبی نخواهیم شد.



نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخریب‌ها گاهی حالت بهتان و تهمت به خود می‌گیرد ادامه داد: چنین رفتارهایی اگرچه ممکن است در کوتاه مدت و روی گروه خاصی تاثیرگذار باشد اما در نهایت راه به جایی نخواهد برد زیرا تجربه نشان داده که رای مردم همواره به اخلاق مداری بوده است.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تخریب متفاوت از انتقاد است، افزود: به طور طبیعی هر نماینده‌ای در طول 4 سال فعالیت نمایندگی نقاط ضعفی دارد، در چنین شرایطی آیا بهتر نیست سایر نامزدها به جای تخریب برای در اختیار گرفتن کرسی مجلس در طول 4 سال نقاط ضعف نماینده را به او گوشزد می کردند تا منافع آن متوجه تمام مردم شود.



وی با یادآروی تصویب طرح شفافیت مالی نمایندگان در مجلس دهم تاکید کرد: امید می رود با اجرایی شدن این طرح در انتخابات اسفند ماه جلوی بسیاری از بداخلاقی ها و رفتارهای خارج از عرف گرفته شود.



بنایی حضور گسترده مردم در انتخابات را دارای اثرات مثبت ملی و بین المللی دانست و گفت: به طور حتم با حضور گسترده مردم نه تنها شاهد انسجام ملی خواهیم بود بلکه در عرصه بین المللی نیز پاسخ به دشمنانی خواهد بود که با فضاسازی به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات هستند.



عضو کمیسیون عمران در مجلس دهم از دیگر ثمرات حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات را شکل گیری مجلسی مقتدر و توانمند توصیف کرد و گفت: به طور حتم فردی که در نتیجه رفتارهای تخریبی و با کمترین آرا وارد مجلس شود در مسیر حل مشکلات مردم راهگشا نخواهد بود، چنین فردی تنها به دنبال تامین منافع فرد، جناح و گروهی است که از او برای حضور در مجلس حمایت کردند.



عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی ایجاد تشویش و اضطراب و بی اعتمادی مردم به مسئولان را از نتایج اقدامات تخریبی عنوان کرد وگفت: متاسفانه نامزدهایی که دست به اقدامات تخریبی می زنند به مصلحت مردم نیندیشده و تنها به دنبال بهره برداری سیاسی و انتخاباتی از مردم هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 295206
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار