خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/16 - 12:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

امروزه صادرکننده دانش به کشورهای دنیا هستیم / انقلاب اسلامی سبب خودباوری ایرانیان شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد خودباوری در عرصه های مختلف مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می شود.

مسعود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به ضرورت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر، گفت: خودباوری در عرصه های مختلف مهمترین دستاورد انقلاب محسوب می شود.



نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در گذشته کشورمان در حوزه صنعت به خارج نشینان و غربی ها وابستگی شدید داشت اما امروزه در حوزه فنی صادرکننده دانش هستیم که امری قابل تامل محسوب می شود.



وی با اشاره به دستاوردهای پزشکی رخ داده طی چهار دهه گذشته، ادامه داد: نباید فراموش کرد در دوران پهلوی پزشکان هندی و فیلیپینی در کشورمان فعالیت می کردند اما پس از انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی در عرصه پزشکی و خدمات بهداشتی هستیم.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بر این اساس می توان اذعان کرد امروزه بیماران کشورهای دیگر برای عمل های جراحی تخصصی به ایران می آیند تا توسط پزشکان ایرانی جراحی شوند. این مهم برگرفته از کلیدواژه خودباوری است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای نظامی کشورمان، خاطرنشان کرد: آنچه برایمان در حوزه نظامی زمانی تابو محسوب میشد، امروزه بومی شده و حتی توانسته ایم دانش خود را صادر کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 295163
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار