خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/27 - 11:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مرادی:

امروز اراده مردم بر امور حاکم است

ملت ایران به کوری چشم دشمنان این استقلال را حفظ می‌کنند و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند .

علی‌محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث جوشیدن کشور از درون شده است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این نکته است که چنانچه کسی متکی به خود نباشد و اعتماد به خود نداشته باشد، هر کاری که بکند، آب در هاون کوبیدن است.



بیگانگان چشم دیدن استقلال و خودکفایی ملت ایران را ندارند اما این ملت به کوری چشم دشمنان، استقلال کشور را حفظ می‌کنند



ملت ایران باید استقلال کشور را حفظ کنند/ وابستگی، ذلت می‌آورد



نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش‌های دشمنان برای تخریب رهبری، نوعی ضعف است. ملت ایران باید استقلال را حفظ کرده و اعتماد به نفس داشته باشند به همین دلیل تلاش‌ها باید به گونه‌ای باشد که روی پای خود بایستند  و وابستگی نداشته باشند چراکه وابستگی، ذلت می‌آورد.



امروزه اراده مردم بر امور حاکم است



وی ادامه داد: ایران در زمان طاغوت در تمام زمینه‌ها وابسته بود و هر تصمیمی که بیگانگان برای ایران می‌گرفتند، بدون اراده مردم انجام می‌شد اما امروزه اینگونه نیست چراکه اراده مردم ایران بر همه امور حاکم است و از وابستگی بیرون آمدند.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیگانگان برای ایران مشکل ایجاد کردند و چشم دیدن استقلال و خودکفایی ملت ایران را ندارند، تصریح کرد: ملت ایران به کوری چشم دشمنان این استقلال را حفظ می‌کنند و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهند .



این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: چنانچه مردم از درون خود را حفظ کنند و اعتماد به نفس داشته باشند، هیچ کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 286674
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار