خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/21 - 15:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سلیمانی:

اقدامی برای شبکه انتقال آب سد آناهیتای کنگاور صورت نگرفته است

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت:اقدامی برای شبکه انتقال آب سد آناهیتای کنگاور که دارای سه نوع تخصیص شرب، کشاورزی و صنعت است توسط دولت صورت نمی‌گیرد.

حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت سد آناهیتای شهرستان کنگاور، گفت: در سال جاری به سد آناهیتای کنگاور تا کنون حدود 12 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده و مراحل ساخت ساختمان سد پیشرفت خوبی دارد.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل ساختمان سد آناهیتا در حالی که شبکه انتقال آب آن آماده نباشد فایده‌ای برای مردم منطقه ندارد، ادامه داد: متاسفانه اقدامی برای شبکه انتقال آب سد آناهیتای کنگاور که دارای سه نوع تخصیص شرب، کشاورزی و صنعت است توسط دولت صورت نمی‌گیرد.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عملکرد سد در صورتی که شبکه انتقال آب آن آماده نشده باشد همانند یک حوضچه ومخزن است که تنها آب را ذخیره می‌کند، عنوان کرد: چندین بار با مسئولین مربوطه دولتی در خصوص احداث شبکه زیرساخت سد آناهیتا مکاتبه داشته‌ام اما دلیل عمل نکردن به مسائل مطرح شده از سوی آنها مشخص نیست.



نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: احداث و تکمیل سد آناهیتای کنگاور می‌تواند نقش بسیار فراوان در خصوص تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت منطقه داشته باشد./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 291057
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار