خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/02 - 14:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
قرجه طیار در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز:

اقدامات اساسی برای توسعه زیرساخت‌های کشور ضرورت دارد

نماینده مردم گنبد و کاووس طی پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت و عنوان کرد: سریال حوادث تلخ و مرگبار سال ۹۸ بر لزوم و ضرورت اتخاذ تصمیمات و اقدامات اساسی برای تقویت و توسعه زیرساخت های جای جای ایران اسلامی بیش از پیش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ قرجه طیار نماینده مردم گنبد و کاووس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پیامی فرا رسیدن نوروز را به مردم ایران تبریک گفت.



 بسم الله الرحمن الرحیم



یا مقلب القلوب و الابصار



یا مدبر الیل و النهار



یا محول الحول و الاحوال



حول حالنا الی احسن الحال



حلول سال نو و بهار پرطراوت را به عنوان آیتی الهی حضور ملت بزرگ ایران، استان گلستان و حوزه انتخابیه گنبد کاووس و بخش داشلی برون تبریک و تهنیت عرض می نمایم.



سال ۹۸ با تمام حوادث تلخ آن به پایان رسید؛ سالی که با سیل ویرانگر آمد و  کرونا ویروس مخرب را برای ملت بزرگ ایران و همه جهانیان بر جای گذاشت.



سریال حوادث تلخ و مرگبار سال ۹۸ بر لزوم و ضرورت اتخاذ تصمیمات و اقدامات اساسی برای تقویت و توسعه زیرساخت های جای جای ایران اسلامی بیش از پیش تاکید کرد.



ویروس کووید ۱۹ به عنوان آخرین بلای سال ۹۸ جان صدها نفر از هموطنان ما را گرفت و هزاران بیمار را روانه بیمارستان ها کرد و صحنه های تاریخی از مجاهدت و ایثار پزشکان، پرستاران، کادر درمان و مسئولین وزارت بهداشت و درمان را به عنوان مدافعان_سلامت مردم ثبت نمود.



کروناویروس نه تنها جشن و سرور عید باستانی و سال نو را از مردم گرفت بلکه ضرر و زیان مادی و معنوی فراوانی بر ملت تحمیل کرد که دولت باید حداقل بخشی از آن ها را در قالب کمک های بلاعوض و تسهیلات کم بهره تامین کند!



در پایان ضمن استعانت از درگاه الهی برای مغفرت شهدای مدافعان سلامت، شفای عاجل همه بیماران و دفع بلای کووید۱۹، سالی سرشار از سلامتی و  برکت و معنویت را برای ملت بزرگ ایران آرزومندم.



قرجه طیار



دبیر مجمع نمایندگان گلستان



نماینده مردم شریف گنبدکاووس و بخش داشلی برون/



پایان پیام

  • کد خبر : 296229
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار