خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/01 - 16:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
کرد:

افزایش عوارض خروج به ضرر صنعت گردشگری کشور است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزایش هزینه‌های خروج از کشور را به ضرر مردم، صنعت گردشگری و مانع توسعه تجارت دانست و گفت: خذف عوارض خروج از کشور فرآیند انتقال توانمندی‌های ایرانیان را به کشورهای جهان تسهیل می‌کند.

علی کرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با انتقاد از افزایش عواض خروج از کشور گفت: افزایش هزینه‌های خروج از کشور به ضرر مردم و صنعت گردشگری کشور بوده و مردم نمی‌توانند با این مبالغ تردد کنند.



افزایش عوارض خروج از کشور مانع توسعه تجارت و ارتباط با کشورهای همسایه است



نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش عوارض خروج از کشور مانع توسعه تجارت و ارتباط با کشورهای همسایه است، گفت: اگر به دنبال توسعه تجارت با کشورهای همسایه هستیم باید در تعیین عوارض‌های خروج از کشور تجدید نظر کنیم چرا که افزایش عوارض تردد مانعی برای توسعه است.



 حذف عوارض خروج از کشور انتقال توانمندی‌های ایرانیان به کشورهای جهان را تسهیل می‌کند



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه انتقال پتانسیل، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها ایرانیان به کشورهای جهان بدون تردد و خروج از کشور امکان پذیر نیست، اظهار کرد: اگر به دنبال تبادل فرهنگ، آداب و رسوم، ارزش‌های انقلاب اسلامی به کشورهای اطراف و جهان هستیم باید عوارض ورودی و خروجیمان را تا حد ممکن کاهش داده و یا حذف کنیم.  



بیشتر بخوانید: 





افزایش عوارض خروج از کشور به ضرر صنعت گردشگری است



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن ابراز مخالفت با افزایش عوارض خروج از کشور، تاکید کرد: روند فعلی که برای عوارض خروج در نظر گرفته شده، از هر نظر به ضرر صنعت گردشگری تمام می‌شود چرا که افزایش عوارض مانع بزرگی برای تبادل فرهنگ ایرانی- اسلامی و دیدگاه‌هایمان در شاخص‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی به سراسر جهان است./



پایان پیام

  • کد خبر : 294494
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار