خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/01/26 - 10:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
ذوالقدر مطرح کرد:

افزایش خودسرانه کرایه تاکسی از سوی برخی رانندگان متخلف زیر سایه ضعف نظارت تاکسیرانی

عضو مجمع نمایندگان استان تهران هر گونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی را غیرقانونی دانست و گفت: برای رفع این مشکل می طلبد هر ساله پیش از شروع سال جدید و در پایان اسفند کرایه ها تعیین تکلیف و اعلام شود تا هرج و مرج به وجود نیاید.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اقدام برخی رانندگان در افزایش خودسرانه کرایه تاکسی گفت: متاسفانه هر ساله در ماه های نخست سال شاهد افزایش خودسرانه کرایه ها از سوی برخی رانندگان متخلف هستیم این در حالی بوده که تاکنون راهکاری برای رفع این مشکل اتخاذ نشده است.











سید فاطمه ذوالقدر


افزایش خودسرانه کرایه تاکسی غیرقانونی است



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزایش خودسرانه کرایه تاکسی را غیرقانونی دانست و افزود: رانندگان به هیچ وجه حق افزایش خودسرانه کرایه تاکسی را ندارند زیرا تضییع حقوق شهروندان را در پی دارد.



کرایه های حمل ونقل عمومی باید سریع تر تعیین تکلیف شود تا منجر به تضییع حقوق شهروندان و رانندگان نشود



وی با تاکید بر اینکه کرایه های حمل ونقل عمومی باید سریع تر تعیین تکلیف شود تا منجر به تضییع حقوق شهروندان و رانندگان نشود، ادامه داد: رانندگان نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و نباید نادیده گرفته شوند بنابراین می طلبد پیش از شروع سال جدید و در پایان اسفند کرایه ها تعیین تکلیف و اعلام شود تا هرج و مرج به وجود نیاید.



این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: بهتر است مردم نیز تخلفات رانندگان را به تاکسیرانی اعلام کنند تا با آنها بر اساس قانون برخورد شود.



کرایه حمل و نقل عمومی باید به صورت جزئی و منطقی افزایش یابد



ذوالقدر افزود: نمی توان بر اساس نرخ تورم کرایه ها را تعیین کرد زیرا حقوق ها بر اساس نرخ تورم پیش بینی نشده از سویی قیمت سوخت نیز افزایش نیافته بنابراین باید کرایه حمل و نقل به صورت جزئی و منطقی افزایش یابد.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، افزود: بهتر است برای پیشگیری از برخی تخلفات، ماموران کنترل نامحسوس عملکرد و فعالیت رانندگان را رصد کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 278023
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار