خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/07 - 09:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
اسدی‌کرم:

افزایش تولید فولاد حاصل توسعه معادن است / عملکرد صنعت مس در زمینه اکتشافات قابل قبول نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نتوانسته‌ایم اکتشاف و توسعه معادن بخش فولاد کشور را در بخش مس اجرا کنیم، گفت: در زمینه اکتشاف و توسعه معادن مس مشکلاتی وجود دارد .

علی اسدی کرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص توسعه فعالیت‌های صنایع معدنی کشور، اظهار داشت: مدیریت بخش فولاد کشور توانسته است توسعه و اکتشاف معادن را ارتقاء دهد و این مسائل را در سیاست‌های خود داشته است اما در زمینه مس موفقیتی نداشته‌ایم.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتوانسته‌ایم اکتشاف و توسعه معادن بخش فولاد کشور را نیز در بخش مس اجرا کنیم، گفت: در حال حاضر در زمینه اکتشاف و توسعه معادن مس مشکلاتی وجود دارد و علت آن نیز به مدیریت‌های موجود و شرایط اقتصادی برمی‌گیرد، مدیریت قدرمتند آن است که فضا را برای توسعه و اکتشاف معادن آماده کند.



نماینده مردم شهرباباک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید منابع خارجی را در بخش مس وارد کنیم، ادامه داد: با انجام چنین اقداماتی می‌توانیم شاهد افزایش اشتغال باشیم و توسعه معادن و صنایع تولید مس باشیم، افزایش میزان تولید فولاد کشور محصول افزایش اکتشافات است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه توسعه و افزایش تولید محصول فولاد چه تاثیری در صنایع دیگر دارد، خاطر نشان کرد: افزایش تولید فولاد در کشور موجب افزایش اشتغال و ارزش افزوده شده است./



پایان پیام  

  • کد خبر : 229281
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار