خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/19 - 09:13
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
واکنش نمایندگان مجلس به مناظره دوم انتخاباتی؛

از دیوارکشی برای مفسدین تا گشت ارشاد برای مدیران...

نمایندگان مجلس یازدهم در توئیتر یادداشت های متفاوتی را درباره مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس یازدهم در توئیتر یادداشت های متفاوتی را درباره مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری منتشر کردند:



 



زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی توئیتری نوشت: ‏مشارکت، قلب تپنده هر نظام اجتماعی است و "زنان" در همه ی تاریخ پر افتخار ایران زمین جریان ساز بوده اند.



ما به دنبال "هویت" اصیل زن ایرانی هستیم و معتقدیم در تمامی ساختار ها همه چیز باید بر مبنای ‎#خانواده تعریف شود.

همه ی ما یک خانواده ایم. انتخابات۱۴۰۰...



 



احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:‏ آقای ‎همتی اعلام کرد ۵ نفر از اعضای کابینه اش از زنان خواهند بود الان بفرمایند چندتن از معاونانش دربانک مرکزی از زنان بودند. صداقت...





احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی، در توئیتی نوشت:



‏جناب همتی در مناظره دوم فرمودند: من صدای بی صدایان و بی قدرتان هستم.

عجیب نیست که مشاوران به ایشان گفته اند اینگونه بگوید؛شیوه ‎نئولیبرال ها همین است: از سویی با عملکردشان طبقات پایین را فقیرتر می کنند و از سویی در تبلیغات دم از طرفداری آنان می زنند. آنان خود مسبب موضع موجودند.



 



 سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توئیتی نوشت:این شیوه مناظراتی در شان کاندیداهای محترم ریاست جمهوری نمی باشد. باید به شکلی باشد که شان بزرگان نظام و حضرت آیت الله رئیسی حفظ شود. در چهار دقیقه که نمی توان بحث های جدی را شکافت. 



 



جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:همتی در بانک مرکزی در زمان افزایش شاخص بورس با کاهش نرخ سود بین بانکی بر تنور حبابی شدن ‎بورس دمید و در زمان کاهش شاخص بورس با افزایش سود سپرده ها به ترکیدن حباب قیمت ها کمک کرد.



 



زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو فراکسیون زنان مجلس درتوئیتی نوشت:‏نمایندگان اصلاحات در مناظره ها به دنبال فرار از پاسخگویی هستند و به جای متن به حاشیه می پردازند؛عدم پاسخ صحیح به سوالات در مناظره ها توهین به شعور ملت فهیم ایران است.



 



سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توئیتی نوشت: دیوارهای امن پاسخگو نبودن، از دور عده ای خاص  برداشته می شود. "ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران"

مناظره۱۴۰۰





احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:‏  ‏واقعا پایین آوردن سطح نخبگان کشور به آب پاشی در پارک‌ها ظلم به نخبگان نیست؟ توهین به نخبگان....



 



 سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون روحانیت مجلس در توئیتی نوشت:متاسفانه کاندیداهای غرض ورز در تلاشند که تحصیلات حوزوی بزرگان نظام را زیر سوال ببرند. بیش از چهار دهه از انقلاب شکوهمند ایران می گذرد و الحمدالله هر چه آبادانی و خدمت است از برکت وجود حوزه ها می باشد. انتخابات۱۴۰۰ ...رئیسی صدای مردم...



 



محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در توئیتی نوشت:‏ ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران بی‌شک این جمله شاه بیت مناظره دوم بود. از دیوارکشی برای مفسدین تا گشت ارشاد برای مدیران...



 



علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:گشت ارشاد مدیران شاهکار و نقطه طلایی مناظره امروز بود.



 



احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏‎کابینه های انتخاباتی دیروز روحانی، امروز همتی! وعده های برجامی دیروز روحانی، امروز مهرعلیزاده!

کابینه هایی با وعده وزارت به بانوان ! وعده هایی که از برجام شروع می شود و به کرونای وزارت ختم می شود .

‎ایران قوی با عقلانیت و کارآمدی در برابر وعده های انتخاباتی !

‎ انتخاب آزاد...





 مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس و عضو کمیسیون آموزش،تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: ‏با توجه به مناظره های اخیر، احساس می کنم در تربیت ‎رجال مذهبی سیاسی چندان موفق نبوده ایم!

لذا به جای «رجل سازی صوری افراد کم استعداد» که تاکنون غلبه داشته، بایستی فرصت مساوی را برای پرورش استعدادها فراهم آوریم!

‎مناظرات۱۴۰۰ ... حضور حداکثری...





علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درمجلس و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در توئیتی نوشت:‏



‏این روزها  ‎بانیان وضع موجود که خود در چندین منصب دولتی حضور داشتند، دایه دلسوزتر از مادر شدند و با ژستهای پوپولیستی، ضمن ابراز همدردی با آحادملت وعده حل مشکلات می دهند!



 



زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درتوئیتی نوشت:



‏در مناظره دوم معنای ‎انحصارطلبی را فهمیدیم. همتی ۶۰درصد جوانی را که رای نمی‌دهند را به نفع خود مصادره کرد.

همتی درپاسخ به ‎زاکانی: از ۶۰درصد جوانی حرف می‌زنم و دفاع می‌کنم که رای نمی‌دهند.

آقای ‎همتی این ۶۰٪ جوان در اعتراض به عملکرد دولت تدبیر وامید ناامید شده‌اند و رای نمی‌دهند.



 



فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: کاندیداها برنامه‌ دقیق خود رابرای رفع مسایل زنان ارائه دهند و گرنه صحبت از پیامک حجاب و تعداد زنان در کابینه، صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و گوش زنان از شعارهای تکراری پر است.جامعه زنان منتظر شنیدن رویکردی بدیع برای ارتقای وضعیت است و می داند ندیدن مسایل واقعی موجب تشدید مشکلات خواهد شد.

‎راه سوم...



 



محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتشار لیستی از اعضای هیئت عامل بانک مرکزی در توئیتی نوشت: ‏این لیست معاونین و اعضای هیأت عامل بانک مرکزی مندرج در سایت این نهاد است. میزان صداقت و شفافیت ‎جناب آقای همتی برابر با تعداد بانوانی است که در این فهرست مشاهده می کنید!

‎انتخابات ...



 



عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس و نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:‏ اظهارات امروز آقای رئیسی در خصوص ناهماهنگی و تبعیض در نظام پرداخت، امیدها به اجرایی شدن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را افزایش داد...





بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و‌ بانه و عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:‏ای کاش صدا و سیما در نحوه برگزاری مناظرات بهتر عمل کند. مسائل کلان کشور را که در ۴ دقیقه نمی شود مطرح کرد!!!

مناظره۱۴۰۰.... انتخابات۱۴۰۰...





هادی بیگی‌نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی نوشت: ‏می گویند من به خاطر اختلاف با روحانی از ریاست بانک مرکزی کنار گذاشته شده ام!



آن زمان که دلار از ۳۰۰۰۰ تومن گذشت اختلاف ایجاد نشد؟یا وقتی سرمایه مردم در ‎بورس به آتش کشیده شد اختلافی نبود؟ناگهان وقتی شما نامزد انتخابات شدید آقای روحانی یاد اختلافات افتاد؟



 



سیدعلی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در توئیتی نوشت: ‏اگر برای بیان حقیقت کاندیداها همدیگر را پوشش دهند؛خلاف نیست؛ خلاف آنجاست که ناکارآمدی، پشت میز نشینی را، با روکش دغدغه و دلسوزی به خورد افکار عمومی بدهند،ملت شریف ایران اسیر این جو سازی ها نخواهند شد.

‎کاندیدای روکشی... مناظره۱۴۰۰...



پایان پیام

  • کد خبر : 320910
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار