خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/19 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نجفی خوشرودی در تذکر شفاهی:

ارائه آمارهای غیرواقعی دردی از مردم دوا نمی‌کند / ضرورت پیش‌بینی سازوکار موثر جهت کنترل اقتصاد

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، ارائه آمارهای غیرواقعی دردی از مردم دوا نمی‌کند از این رو پیش‌بینی ساز و کار موثر جهت کنترل وضعیت اقتصاد ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،علی نجفی خوشرودی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 19 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهور گفت: متأسفانه پیش‌بینی می‌شد که افزایش جهشی قیمت بنزین بر روی قیمت کالاها اثر منفی بگذارد و امروز ما شاهد روند افزایش قیمت ارز و کالاها هستیم و این مسئله هر چه بیشتر کسب و کار و معیشت جامعه را تحت‌ تأثیر قرار داده و فشار مضاعفی را بر مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد وارد ساخته است.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور، لطفاً با مردم صادق باشید؛ زیرا ارائه آمارهای غیرواقعی دردی از مردم دوا نمی‌کند از این رو پیش‌بینی ساز و کار موثر جهت کنترل وضعیت کنونی حائز اهمیت است و در این حوزه حداقل خودتان عامل افزایش گرانی‌ها نبوده و بهانه برای تشدید تحریم‌ها فراهم نکنید.



وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: در اینجا باید از اقدامات وزارتخانه بابت از سرگیری پروژه تعریض جاده‌های حوزه انتخابیه تشکر می‌کنم، همچنین آغاز تعریض جاده احمد چاله پی، میشه سر و تکمیل کمربندی جنوبی بابل ضروری است.



نجفی خوشرودی در تذکر به وزیر نیرو بر لزوم تکمیل پروژه تصفیه‌خانه شهر بابل کنار تأکید کرد و گفت: آقای وزیر همچنان که نداشتن آب شرب کافی برای شما و همکارانتان سخت است، برای مردم شهرستان بابل نیز چنین است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور گفت: امیدواریم وزارت کشور سهم شایسته‌ای را برای شهرستان بابل در توزیع بودجه ساماندهی پسماند در نظر بگیرد البته در اینجا باید از زحمات وزیر کشور در استان مازندران و شهرستان بابل برای تمهید برگزاری انتخابات قانونی و پرشور و برگزاری مقدمات انتخابات از جمله ثبت‌نام تشکر کنم./




پایان پیام




 

  • کد خبر : 292326
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار