خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/07 - 08:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شهریاری:

ادعای دست داشتن ایران در ترور ترامپ مصرف انتخاباتی دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ترامپ در حد یک مقام رسمی آمریکا هم نیست که به او درباره ادعاهایش پاسخ رسمی داده شود، گفت: اصرار او برای ادعای دست داشتن ایران در ترورش صرفا جنبه تبلیغاتی برای انتخابات دارد.

محمدمهدی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ادعای ترامپ مبنی بر دست داشتن ایران در ترور اخیر وی و تهدید کردن کشورمان، گفت: ادعاها و اظهارات غیرمنطقی ترامپ ناشی از جنونی است که دارد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه او حتی یک مقام رسمی آمریکایی نیز محسوب نمی شود اما خود را پریزدنت(رئیس جمهور) می خواند، گفت: رفتارهای غیرعادی و غیرقانونی که از ترامپ سر زده باعث بی اعتبار شدن سخنان وی در عرصه بین المللی شده است.

وی ادامه داد: اگر کشوری از سوی یک مقام رسمی تهدید شود قطعا این حق برای کشور مقابل وجود دارد که پاسخ متقابل بدهد و جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست اما ترامپ در حال حاضر حتی در این حد هم نیست.

شهریاری اضافه کرد: سابقه نشان داده وقتی ترامپ رئیس جمهور شد هیچ قانونی را برنتابید و اکنون مردم این کشور نسبت به او رویگردان شده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران درباره موضوع ترور ترامپ اعلام کرد که هیچ نقشی در آن نداشته اما او همچنان اصرار دارد برای تهیه خوراک تبلیغات انتخاباتی خود هم که شده این ادعای واهی را سر دست بگیرد و ایران را تهدید کند که هیچ تأثیری نخواهد داشت./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 381073
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار