خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/25 - 02:11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی عنوان کرد:

احداث ساختمان جدیدالتاسیس فرمانداری تفتان در کمترین زمان ممکن؛ بیانگر مدیریتی ماندگار از سوی فرماندار این شهرستان

نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در آیین افتتاح ساختمان جدید فرمانداری گفت: احداث ساختمان جدیدالتاسیس فرمانداری تفتان در کمترین زمان ممکن، بیانگر مدیریتی ماندگار از سوی فرماندار این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی،استاندار و معاونین استانداری و شماری از مدیران کل ادارات به منظور شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان تفتان، افتتاح ساختمان جدید فرمانداری و حضور در جشنواره ترویجی زردآلو به شهرستان تفتان سفر کردند.



نائب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس در آیین افتتاح ساختمان جدید فرمانداری شهرستان تفتان گفت:با پیگیری های انجام شده در جریان سفر مدیرعامل هلدینگ شستا به حوزه ی انتخابیه خاش و پیگیر ساخت و توسعه ی فضای اداری در جهت خدمات رسانی مطلوب تر بودیم که خوشبختانه با مساعدت این هلدینگ و با مشارکت شهروندان شهرستان تفتان امروز شاهد تحقق این وعده بودیم. 



وی زهی تاکید کرد: احداث ساختمان جدیدالتاسیس فرمانداری تفتان در کمترین زمان ممکن و با مقایسه عملکرد ۲۰ ساله مدیران سیاسی این خطه، بیانگر مدیریتی ماندگار از سوی فرماندار این شهرستان است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود:با جهش بودجه استان در سال ۱۴۰۰ و همچنین آغاز اجرای طرح جامع پیشرفت شاهد توسعه همه جانبه ی شهرستان نو پای تفتان خواهیم بود.



حسین زهی در جشنواره ترویجی زردآلو تصریح کرد: گسترش سطح زیر کشت و فرآوری مشتقات میوه های کوهستان باعث رونق و افزایش بهره وری کشاورزان خواهد شد.



وی تاکید کرد: آموزش بهره برداری صحیح و کشاورزی اصولی در باغات و حمایت از کشاورزان در اولویت های کاری سازمان جهاد کشاورزی باشد؛ مجلس هم به عنوان رکن قانون گذار با تأسی از منویات مقام معظم رهبری در جهت رفع موانع تولید اقدام خواهد کرد.



نائب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس افزود: با توجه به پتانسیل دامنه تفتان، در بحث تقسیمات کشوری با اجحاف آشکار در حق این منطقه شاهد اعتراض و گلایه مردم هستیم که به جد با پیگیری های فرمانداری تفتان و استانداری شاهد تحقق مطالبه مردم این منطقه و ارتقا به بخش در آینده ای نزدیک خواهیم بود.



نماینده مردم خاش، میر جاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس در پایان با تاکید بر تبعیت از سخنان رهبری معظم انقلاب تصریح کرد: امید است مردم سربلند و انقلابی با رأی به نامزد های اصلح،انتخابات آتی را صحنه ی مشارکت و حضور پرشور خود نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 321174
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار