خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/13 - 13:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
ذوالقدر:

اجاره پیاده‌روهای پایتخت نباید موجب ایجاد مشکل در تردد شهروندان شود

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه اجاره پیاده‌روهای پایتخت به برخی مشاغل نباید موجب ایجاد مشکل در تردد شهروندان شود، گفت: رفاه و آسایش مردم باید در اولویت قرار گیرد نه درآمدزایی.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد اجاره پیاده‌روهای تهران به برخی مشاغل مانند رستوران‌ها و اغذیه فروشان، گفت: این اقدام غیرقانونی نیست اما باید به شرطی عملیاتی و اجرایی شود که در رفت و آمد و تردد شهروندان مشکلی ایجاد نکند.











ذوالقدر


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، اجاره پیاده‌روها درآمد پایدار برای شهرداری و افزایش نشاط اجتماعی را در پی دارد، افزود: با توجه به بحران بیکاری این اقدام گام مناسبی برای اشتغال‌زایی محسوب  و موجب سرزندگی فضا و افزایش نشاط اجتماعی می شود.



وی با بیان اینکه امکان اجاره اغلب پیاده‌روهای پایتخت وجود ندارد، ادامه داد: برخی پیاده‌روها عرض کمی دارند اما برخی عریض بوده و امکان بهره‌برداری مناسب از آنها به خوبی وجود دارد.



بیشتر بخوانید:





سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: درست است شهرداری از درآمدهای پایدار برخوردار نیست و باید به دنبال کسب درآمد از مسیرهای مختلف باشد اما در رابطه با اجاره پیاده‌روها رفاه و آسایش مردم باید در اولویت قرار گیرد نه درآمدزایی./



پایان پیام

  • کد خبر : 297279
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار